جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور تبلیغی طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی قم واحد ۵ در سواحل مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد ۵ قم از حضور طلاب این مدرسه در سواحل مازندران جهت ارائه برنامه های تبلیغی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین رفیعی، مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد ۵ قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به تشریح فعالیت های این مدرسه پرداخت و گفت: یکی از رسالت های اصلی طلاب در این مدرسه، انجام فعالیت های اجتماعی در کنار درس و بحث و تقویت ارتباط بین امام و امت در جامعه است.

وی افزود: در همین راستا اردوی دوهفته‌ای تبلیغی در عباس‌آباد مازندران با درخواست خانواده معظم شهیدان رزاقی و مراد پسندی و دیگر شهدا شکل گرفت. در این اردو ۲۵ طلبه و استاد مدرسه صدوقی واحد ۵ حضور داشتند.

 مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد ۵ قم با بیان این که در این دو هفته برنامه‌های ویژه‌ای با حضور طلاب و اساتید داشتیم، بیان داشت: «راه‌اندازی موکب سلامت با بخش مداحی و سخنرانی در مرکز شهر و ارائه خدمات اعم از توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بین مردم»، «اقامه نماز جماعت و برپایی روضه در مناطقی که مساجد تعطیل شده بودند» و «راه اندازی روضه کوچه شهدایی در ۳۰ نقطه اعم از عباس آباد و سلمانشهر ـ کلارآباد جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا» برخی از این برنامه ها بود.

وی، «راه اندازی گروه سرود توسط جوانان و نوجوانان(که بسیاری از این افراد با حوزه علمیه آشنا شدند و گرایش به مسجد و محافل دینی پیدا کردند)»، «بحث کمک مؤمنانه که با مشارکت خیرین بسته های حمایتی بین نیازمندان توزیع شد» و «راه اندازی حسینیه سیار» را از دیگر فعالیت های این اردوی دوهفته ای عنوان کرد.

حجت الاسلام رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که قبل از عباس‌آباد در مناطقی چون گلستان ـ تالش و خوزستان تعدادی از طلبه ها حضور پیدا کرده و فعالیت تبلیغی داشتند، امیدواریم در آینده نیز این اردوهای جهادی در مناطق دیگر گسترش یابد.

خبرنگار: امید شهبازی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha