پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیاهکالی

حوزه / سیاهکالی گفت: مردم به نظام اعتماد دارند و این اعتماد مشارکت اجتماعی را به همراه دارد و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس سیاهکالی نمانیده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی امروز در مرحله سوم رزمایش مؤمنانه اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین و مسئولین این شهر در صحن امام زاده حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد:  مردم ولایتمدار استان قزوین در مقابله با کرونا و همچنین رزمایش مؤمنانه گام‌های خوبی برداشتند و  پای کار آمدند که جای تقدیر دارد. 

نمانیده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از دلایل قدرتمندی ایران اتحاد و مشارکت مردم در زمینه‌ها مختلف است که همه ی مردم یک‌صدا و پشت سر رهبری درصحنه قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: مردم به نظام اعتماد دارند و این اعتماد مشارکت اجتماعی را به همراه دارد؛ همان‌طور که بسیاری از بسته‌های کمک مؤمنانه توسط مردم اهدا شده است، لذا مشارکت اجتماعی مردم منجر به انسجام اجتماعی خواهد شد و نقشه‌های دشمن را تماماً نقش بر آب خواهد کرد. 

در ادامه منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: اداره کل  اوقاف و امور خیریه استان با استعانت از خدای تبارک و تعالی و تکیه بر جوانان عزیز، کارهای ارزشمندی در جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا انجام داده است که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: در شرایط کنونی بسیاری از خانواده‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط اقتصادی قرار دارند، مقام معظم رهبری با مطرح کردن کمک مرمنانه موجب ایجاد حرکتی ملی برای کمک به نیازمندان جامعه شدند که این مهم جای تقدیر دارد.

حبیبی بیان کرد: مردم ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در هر زمان رهبر معظم انقلاب توجه به بخشی را مورد تأکید قرار دادند لبیک گفته و با جان و دل در تحقق آن اقدام کردند و حرکت کمک مومنانه در شرایط اقتصادی فعلی لازم و ضروری بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha