چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضا نوروزی

 حوزه / معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک مؤمنانه اداره کل اوقاف قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی امروز در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه که توسط اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین در محوطه امام زاده حسین (ع) برگزار شد، ضمن تبریک هفته وقف، گفت: افراد خیّر و نیک اندیش در جهت رسیدگی به امور عام المنفعه، حمایت از محرومان و نیز موضوعات معنوی و اجتماعی قسمتی از اموال و دارایی خود را وقف می‌کنند که این سنت حسنه کماکان بین مردم رواج دارد.

وی افزود: وقف اموال از سوی مسلمانان در طول تاریخ نقش مهمی در حیات جوامع اسلامی در عرصه‌های مختلف ایفا کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با احیای موقوفات و گسترش فرهنگ وقف، نگرش مردم و مسئولان به این سنت حسنه ارتقاء پیدا کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین  همچنین ضمن تسلیت فرارسیدن رحلت جانسوز حضرت محمد (ص) خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره گیری از اخلاق حسنه و کریمانه رسول گرامی اسلام (ص) بتوانیم بیشتر در مسیر اهداف وآموزه های اسلامی وقرآنی در جامعه تلاش داشته باشیم.

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: در روزهایی که ویروس کرونا و بحران پس از آن باعث کم رونق شدن کسب و کارهای مردم شده، براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، بسیجیان از نوجوان گرفته تا پیرمرد و نهادهای انقلابی هر کدام در این راه به هر نحوی قدم برداشتند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: کمک مؤمنانه را می‌توان بهترین ایده برای کمک کردن به محرومان در این شرایط  عنوان کرد و امروز بار دیگر همگان دست به دست هم داده اند تا گوشه‌ای از مشکلات اقشار ضعیف جامعه اسلامی را برطرف کنند، مردم حماسه دیگری آفریدند تا نشان دهند همیشه و در همه حال پای کار هستند.

انتهای پیام ​​​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha