شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آقاحسینی

حوزه/ حجت الاسلام آقاحسینی در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم ، شهید شیری گفت: باید بدانیم شهدا از ما چه می خواهند؟ شهدا از ما پاکی و حجاب، غیرت ابوالفضلی و اقامه نماز می خواهند و این یعنی حافظ دین باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام بهاالدین آقاحسینی امام جمعه شهر محمدیه در مراسم بزرگداشت و وداع با پیکر مطهر شهید زکریا شیری که پس از پنج سال به وطن بازگشت، در جمع مردم و مسئولان این شهر بیان کرد: شهید دلاور در مبارزه با میدان‌های کفر جهانی که پنج سال در غربت بوده و خانواده وی چشم انتظار وی بودند امروز به خاک وطن بازگشته است.  

امام جمعه محمدیه با اشاره به اینکه ایران، همیشه خاستگاه مردان باغیرت بوده است، افزود: ایران جوانمردانی سراسر غیرت و مردانگی را در خود پرورش داده و یقینا اگر شهدای مدافع حرم در کربلا بودند، مولا و سرورشان تنها نمی ماند.  

حجت الاسلام آقا حسینی عنوان کرد: یقینا شهدا پرورش یافته دامان پاک مادرانی هستند که در مکتب فاطمی درس آموخته اند و قهرمانانی که این مادران پرورش داده اند، ظهور امام زمان را بشارت می دهند.  

وی اظهار کرد: امروز ما میهمان شهید زکریا شیری هستیم و از او می خواهیم که شفیع ما در روز قیامت باشد. شهدا از دامان پاک مادران فاطمی هستند که این شیر مردان به عرش اعلی عروج یافته و تا این شیرمردان را در این سرزمین داریم هیچ واهمه ای از بیگانگان نداریم.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: مردم ما جهاد در راه خدا و ایستادگی در مقابل ظلم را از امام حسین(ع) آموخته اند، باور قلبی ما این است که این شهید ناظر بر اعمال ماست و یقینا در قیامت نیز ما را تنها نخواهد گذاشت.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار همچون همه ما دارای خانواده و فرزند بود، اما غیرت و ایمان او اجازه نداد در مقابل ظلم سکوت کند و در کشوری غریب برای دفاع از حریم ولایت جان خود را سپر بلا کرد و پنج سال پیکر مطهرش در غربت تنها ماند و پس از پنج سال با بازگشت خود این گونه قیامت آفرید.

حجت الاسلام آقاحسینی خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان بدانند شهدایی که برای عزت، شرف، ناموس و عفت این مملکت به پاخاستند، در اولین دروازه روز قیامت ایستاده اند.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: مردم عزیز بدانید هرچه از رشادت های شهدا بگوییم کم گفتیم، اما باید بدانیم شهدا از ما چه می خواهند؟ شهدا از ما پاکی و حجاب، غیرت ابوالفضلی و اقامه نماز می خواهند و این یعنی حافظ دین باشیم.  

انهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha