جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آقاحسینی

 حوزه/ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه شهر محمدیه دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات روستاهای باورس و شترک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید بهاء الدین آقا حسینی در دیدار با لطف الله سیاهکالی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مردم در تامین نیازهای اولیه خود با سختی هایی روبرو هستند،  مسئولان برای حل این قبیل مشکلات اقدام کنند

وی افزود: حل مشکلات معیشتی مردم در پیگیری طرح ها در اولویت طرح ها و برنامه های مجلس قرار گیرد.

حجت الاسلام آقا حسینی اظهار کرد: نظارت در کنار مسئله قانون گذاری یکی دیگر از نکاتی است که مجلس یازدهم باید به آن توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: مسئولیت شما و همه نمایندگان مردم چه از حیث قانونی و اخلاقی و چه از حیث اجتماعی بسیار سنگین است.

امام جمعه محمدیه تأکیدات و توصیه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه و وظایف مجلس را بسیار مهم و راهگشا دانست و از  نهاد قانون‌گذاری خواست این فرمایشات به ویژه پیام مقام معظم رهبری در آغاز به کار مجلس را سرمشق و چراغ راه خود قرار دهد.

حجت الاسلام آقا حسینی ادامه داد: مجلس یازدهم مسائل اصلی و مهم کشور همچون مشکلات معیشتی و فرهنگی را در اولویت قرار دهد و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و غیرضروری بپرهیزد.

وی ادامه داد: ۴ سال به سرعت می‌گذرد و در این زمان باید طوری عمل کنید که خدای متعال و مردم، از شما و عملکردتان راضی و خشنود باشند.

در ادامه لطف الله سیاهکالی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عزیز مطمئن باشند که اولویت اول مجلس یازدهم مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و مسئله نظارت است.

وی ادامه داد:   نظارت ما از حوزه اقتصادی شروع خواهد شد و کاملا ملموس، شفاف با مسئولان و وزرای دولت و سازمان‌های ذی ربط نشست‌هایی برگزار می‌کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شناسایی خلاءهای قانونی در عرصه اقتصاد، به‌خصوص در حوزه صادرات، از دیگر اقداماتی است که برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

سیاهکالی همچنین به همراه امام جمعه شهر محمدیه به روستاهای شُترک و باورس رفت و از نزدیک در جریان مشکلات این دو روستا قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha