شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران  استان قزوین گفت: شهدای مدافع حرم نشان دادند که به درک صحیحی از ولایت‌فقیه رسیده اند و رهبری را هیچگاه تنها نمی گذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو در دیدار با خانواده شهید زکریا شیری، ضمن تبریک و تسلیت جهت بازگشت پیکر شهید مدافع حرم زکریا شیری، گفت: شهدای مدافع حرم همه هستی خود را با الگو گرفتن از امام حسین(ع) در راه خدا فدا کردند ولی اجازه ندادند حرم عقیله بنی هاشم(ع) مورد بی حرمتی قرار گیرد.

وی افزود: دشمنان ما باید بدانند تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایرانی هست، شکست معنا ندارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین اظهار کرد: اکنون به برکت خون شهدا، مکتب والای تشیع و نظام جمهوری اسلامی در شرایط بی‌نظیری قرار گرفته و بودن این‌ همه جوانان مدافع و متدین نشان از تأثیرگذاری مکتب اهل‌بیت(ع) در دل جوانان و شیعیان دارد که باعث ایجاد هویت اسلامی در اذهان و افکار و باورهای هر فرد مسلمان شده است.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم نشان دادند که به درک صحیحی از ولایت فقیه رسیده اند و رهبری را هیچگاه تنها نمی گذارند، بطوری که جان خود را فدا کردند تا در دنیا کوچک‌ترین خدشه ای به اسلام ناب محمدی(ص) وارد نشود.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: آنها با دفاع از سرزمینی که اسلام در آن در جریان است، نشان دادند که ایستادگی در آنجا ادامه دار خواهد بود تا ریشه کفر را نابود کنند.

شهید زکریا شیری به نیازمندان کمک آبرومندانه انجام می داد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین به ویژگی های اخلاقی این شهید والامقام پرداخت و عنوان کرد: شهید زکریا شیری نترس بود و همیشه در پرداخت وجوهات شرعی خود بسیار متعهد بود و کمک به نیازمندان به صورت کمک آبرومندانه را همواره انجام می دادند.

وی ادامه داد: دین‌مداری وی هم یکی از ویژگی های اصلی این شهید مدافع حرم بود که اوج پرواز این شهید همین جاست که از عالم کار و کارگری وارد سپاه شد تا در این نهاد مقدس خدمت کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha