پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در سومین مرحله از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: امیدواریم با راهنمایی‌های سردار فرماندهی و مسئولان بلندبالای استان قزوین برنامه ریزی دقیق و بزرگی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برای استقبال و تشییع شهید شیری عزیز انجام بگیرد و تجلیل از این شهید بزرگوار را به نحو احسن برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در سومین مرحله از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در دهه پایانی ماه صفر با عرض تسلیت ایام عزاداری سیدالشهداء(ع)، اظهار کرد: خدا را شاکریم که برای چندمین مرتبه شاهد حرکت ارزشمند تعاون و احسان و مواسات و همدردی و همدلی با نیازمندان در استان قزوین هستیم. 

امام جمعه قزوین افزود: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های مواسات اعم از جمع آوری و شناسایی نیازمندان و توزیع بسیار فعالانه حضور داشت و حماسه دیگری آفرید و در این ایام که مشکلات اقتصادی و معیشتی افزایش یافته حمایتگر نیازمندان و محرومان شد. 

وی ادامه داد: حضور خیرین بزرگوار برای شرکت در کمک مؤمنانه نشان دهنده این مطلب است که ما شاهد حرکت مقطعی مواساتی نیستیم، بلکه تا زمانی که مردم در مشقت و سختی هستند این وظیفه بر گردن همه ما قرار دارد و باید این رزمایش و کمک مومنانه تا زمانی که خدای متعال گشایشی برای همه ما قرار دهد، ادامه پیدا کند. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: کمک به نیازمندان یک امتحان الهی برای همه ماست و جایزه بزرگی هم در انتظار خیرین است، خدای متعال می‌فرماید «اگر مردم اهل ایمان و تقوا باشند خداوند برکات آسمان و زمین را برای آنها قرار می‌دهد»، ایمان و تقوا در هر زمانی یک نوع بروز و ظهور دارد و در زمان گرفتاری و مشکلات معیشتی یعنی باید اقتصاد مردم را حل کنیم. 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: زمانی که دشمن به خاک ما تجاوز می‌کند ایمان و تقوا یعنی حضور در میدان جنگ و دفاع از کشور؛ زمانی هم که کشورهای اسلامی و مسلمانان دچار فتنه آمریکایی_اسراییلی داعش می‌شوند دفاع از حرم امتحانی است که مسلمانان باید از خودشان نشان دهند. 

امام جمعه قزوین اذعان کرد: ما به همه عزیزان سپاهی و فرماندهی معزز و مکرم سردار شاهرخی به واسطه کار عظیم و ادامه دار و شایسته کمک مؤمنانه خداقوت عرض می‌کنیم و اقدامات سپاه قزوین در این حوزه مثال زدنی است. 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شناسایی پیکر شهید شیری، یادآور شد: این شهید عزیز با حضورش استان قزوین را منور و خوش عطر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: الحمدلله شب گذشته مراسم عظیم تجلیل از شهدای مدافع حرم مازندران را شاهد بودیم، ان شاء الله در قزوین نیز چنین مراسم بزرگی را جهت تجلیل از شهید شیری برگزار کنیم و فرصت لازم نیز برای برگزاری این مراسم وجود دارد. 

امام جمعه قزوین در پایان گفت: امیدواریم با راهنمایی‌های سردار فرماندهی و مسئولان بلندبالای استان قزوین برنامه ریزی دقیق و بزرگی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برای استقبال و تشییع شهید شیری عزیز انجام بگیرد و تجلیل از این شهید بزرگوار به نحو احسن برگزار شود. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha