پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین از تشییع پیکر شهید زکریا شیری در قزوین خبر داد و گفت: خانواده های شهدا با صبر خود مسیر حضرت زینب(س) را ادامه داده اند و امروز باید مثل همیشه قدردان خانواده این عزیزان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی با حضور در منزل شهید مدافع حرم زکریا شیری، گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام توان خود را به کار گرفته اند تا مردم را از ارزش های اصیل اسلام و انقلاب دور کنند اما باید بدانند که مردم ایران هیچگاه از فرهنگ عاشورا فاصله نخواهند گرفت.

وی افزود: جمهوری اسلامی امروز پرچمدار مقاومت است و با اقتدار و صلابت از ارزش ها و اهداف خود دفاع می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: ما با افتخار بیان می کنیم که همچنان در مسیر شهدا هستیم و از این کار خود خسته نمی شویم و در زیر پرچم ولایت امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای عزیز جهاد می کنیم.

وی اظهار کرد: شهدای جوان مدافع حرم مانند شهید زکریا شیری با حرمت در مسیر سیدالشهدا (ع) نشان دادند که جوانان مؤمن و ولایی ما همچنان مسیر شهدای والامقام اسلام را ادامه می دهند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: امروز جانبازان و شهدای مدافع حرم به عنوان بهترین الگو و اسوه برای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی محسوب می شوند.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام به خاطر بازگشت پیکر شهید مدافع حرم پس از پنج سال، بیان کرد: الحمدلله انتظارهای همسر، پدر و مادر گرامی این شهید، به پایان رسید و فرزند غیورشان به آغوش خانواده، دوستان و همرزمان بازگشت.

گفتنی است، شهید مدافع حرم زکریا شیری سال ۶۵ دیده به این دنیا گشود و بعد از ۲۹ سال در راه دفاع از حریم امامت و ولایت و انقلاب و حرم اهل‌بیت(س) در چهارم آذرماه سال ۹۴ در منطقه العیس استان حلب در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به آسمان پر گشود و سرانجام پیکر مطهر او همراه با پیکر ۶ تن از شهدای مدافع حرم از استان‌های خوزستان، مازندران و البرز، تفحص شده و به زودی و بعد از طواف در حرم امام رضا(ع) در روز شنبه ۲۶ مهرماه در شهر اقبالیه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha