پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبحانی نیا

 حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: دولتمردان در راستای قدردانی از این ملت شریف تلاش حداکثری خود را برای تأمین امنیت اقتصادی جامعه به کار گیرند و از افسار گسیختگی قیمت کالاها جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، امروز نشست شورای مدیران مدارس علمیه قزوین ضمن تأکید بر بهره گیری بیشتر از بیانیه گام دوم انقلاب،  گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ارزشمند است و بسیاری از موضوعات مختلف که در حال حاضر در جامعه مشاهده می کنیم در آن گنجانده شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: مدیران مدارس علمیه، طلاب و اساتید این بیانیه را با دقت مطالعه و به خوبی تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف بسیار گسترده است، ادامه داد: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می گذرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته و کشور با اقتدار به سمت قله های تعالی و پیشرفت مادی و معنوی حرکت می کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: دولتمردان در راستای قدردانی از این ملت شریف تلاش حداکثری خود را برای تأمین امنیت اقتصادی جامعه به کار گیرند و از افسار گسیختگی قیمت کالاها جلوگیری کنند، چرا که نابسامانی در امور اقتصادی و معیشتی مردم می تواند افتخارات و پیشرفت ها را از یاد ببرد و امید جامعه را به ناامیدی و یاس تبدیل کند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا همچنین برای حجت الاسلام احمد ذوالفقاری مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام قزوین که در بستر بیماری است و همه بیمارانی که مبتلا به ویروس منحوس کرونا شده اند، طلب شفای عاجل و عافیت از درگاه خدای متعال مسئلت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha