جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: آسیب های اجتماعی را نه تنها در محلات پایین شهر، بلکه در تمام نقاط استان قزوین استخراج نموده و برای هر کدام از این آسیب ها طرح و برنامه ای مدون و منظم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین  محمد تقی سبحانی نیا ظهر امروز در جلسه کارگروه مسجد –دین و فرهنگ که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: کاهش آسیب ها و تضمین سلامت اجتماعی نیازمند توجه به آموزه های دینی و تقویت باورهای اعتقادی است.

وی خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی را نه تنها در محلات پایین شهر، بلکه در تمام نقاط استان قزوین استخراج نموده و برای هر کدام از این آسیب ها طرح و برنامه ای مدون و منظم داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: چنانچه برای هرکدام از آسیب های اجتماعی طرح و یا برنامه ای داشته باشیم می توانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، به نقش مسجد به عنوان محوری ترین و معنوی ترین مکان محله اشاره کرد و افزود: امام محله اولویت های محل را مشخص می کند و با کمک خود مردم در مسیر رفع آنها اقدام می کند.

وی اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوزه علمیه قزوین، سازمان تبلیغات اسلامی، امور مساجد، روحانیون طرح هجرت و مستقر و ائمه جماعات در حال اجرای برنامه های تبلیغی و فرهنگی خود هستند، که با ساماندهی و هم افزایی بهتر می شود برنامه ریزی جدی در رابطه با فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان انجام داد.
 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha