جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: وحدت، اتحاد و انسجام امت های اسلامی تنها راهی است که دشمن را وادار به عقب نشینی می کند و ترس را به دل دشمنان اسلام می اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) گفت: وحدت، اتحاد و انسجام امت های اسلامی تنها راهی است که دشمن را وادار به عقب نشینی می کند و ترس را به دل دشمنان اسلام می اندازد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اتحاد مسلمانان در نهایت منجر به پیروزی در برابر دشمنان خواهد شد، زیرا که وعده الهی است و سرانجام کل جهان را دین مبین اسلام فرا خواهد گرفت.

وی ادامه داد: راه غلبه بر توطئه های دشمنان در جوامع اسلامی، تبعیت از فرامین دین مبین اسلام و دستور صریح قرآن کریم مبنی بر لزوم همبستگی، اتحاد در مقابل مستکبران می باشد، چرا که در دنیای کنونی بارها ثابت شده است که دشمنان از یکپارچه شدن مسلمانان می ترسند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه وحدت و همبستگی یک اصل اساسی و مهم در جامعه اسلامی محسوب می شود، تصریح کرد: وحدت یک مسئله امروزی نیست، بلکه دستور خدای متعال و در کلام وحی آمده به ریسمان خدا چنگ بزنید و متفرق نشوید و بنا براین باید همه با هم در برابر دشمنان اسلام متحدانه ایستاده و همواره حافظ دین و انقلاب اسلامی باشیم، تا هیچ گاه خدشه ای به اقتدار و عظمت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نشود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اهانت رئیس جمهور کشور فرانسه به ساحت نورانی پیغمبر اکرم (ص) را محکوم و بیان کرد: این حرکت دشمن تنها بیانگر قدرتی است که در اسلام وجامعه مسلمین وجود دارد وتمام وحشت دشمن از این قدرت است و موجب می شود دست به چنین اقدامات سخیفی بزنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:رفتار خصمانه فرانسه در توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) به خوبی نشان می دهد که دشمن با اساس دین و اعتقادات ما مخالف است و تا زمانی که از این اعتقادات دست نکشیم به دشمنی خود ادامه می دهد.

وی اظهار کرد: امروز با توجه به هجمه های سنگین دشمنان به وحدت، اتحاد، هوشیاری و بصیرت بیش از پیش نیازمندیم و اگر اعتراضات یکپارچه جوامع و ملتهای مسلمان نبود، رئیس جمهور فرانسه از موضوع خودکوتاه نمی آمد، این اثر وحدت و یکپارچگی امتهای مسلمان است.
انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha