جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه محمدیه

حوزه/ امام جمعه شهر محمدیه با بیان این که خدمت به مردم نیازمند اعمال جهادی و انقلابی است، گفت: خدمت به مردم با فضیلت‌ترین و زیباترین کارها نزد خداوند محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقاحسینی صبح امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: روایت‌های متعددی داریم که خدمت به مردم از دو هزار رکعت نماز مستحبی، یک ماه اعتکاف و یک ماه طواف خانه خدا ثواب بیشتری دارد.

امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد: یکی از ویژگی های مؤمن این است که از مراجعات مردم و کمک به دیگران خسته نمی شود.

حجت الاسلام آقاحسینی بیان کرد: یک مسئول جهادی باید اعمالش نیز جهادی و خدمت به مردم نباید زمان و وقت داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز خدمت به مردم نیازمند اعمال جهادی و انقلابی است و شما منتخبین شورای اسلامی این شهر باید بیش از پیش در رفع مشکلات مردم گام بردارید.

امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد: ملت ایران و قشرهای مختلف مردم این استان و این شهر شایسته دریافت خدمات مطلوب تر می باشند و یکی از وظایف اصلی شما مسئولین و منتخبین این شهر کاهش مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای ارائه خدمات بهینه تر به آنان است.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسئولین خود خدمات برجسته ای به ویژه به قشر محروم کشور ارائه کردند و بهترین الگو در زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم می باشند که باید الگوی شما منتخبین شورای شهر البرز باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha