پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار زهرایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بیش از ۸۴۰ هزار نفر از اعضای گروه‌های جهادی در جبهه مقابله با کرونا انجام وظیفه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، صبح امروز در مراسم اهدای ۳۰۰ جهیزیه به زوج های جوان که در محوطه سپاه استان قزوین برگزار شد، گفت: گروه های جهادی به عنوان خط شکنان عرصه های خدمت رسانی، در حال حاضر باید جهادی ها نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا نمایند، این همان موضوع مهمی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها به آن تاکید نفرموده اند.

وی ادامه داد: سپاه به عنوان مولود انقلاب اسلامی و عینیت بخش مردم سالاری دینی و نهادی که تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند، در زمینه کمک مومنانه ورود کرده و این مسیر را ادامه خواهد داد

خدمت رسانی ۸۴۰ هزار نیروی جهادی در شرایط کرونایی

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: بیش از ۸۴۰ هزار نفر از اعضای گروه‌های جهادی در جبهه مقابله با کرونا انجام وظیفه کردند و امروز بسیج و سپاه تمامی تلاش خود را برای موفقیت مردم و کشور انجام می‌دهند.

سردار زهرایی بیان کرد: امروز باید همه با کمک یکدیگر سختی‌ها را به گشایش تبدیل کنیم و با تعامل و هم افزایی برای حل مشکلات تلاش کنیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha