جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست

 حوزه / مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب وروحانیون حوزه علمیه قزوین در حال حاضر فعالیت های مختلفی از جمله فرهنگی و آرامش بخشی به بیماران کرونایی را در مراکز درمانی بوعلی قزوین، مهرگان و ولایت انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی به همراه جمعی از اعضای قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه استان، ظهر امروز  با مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین دیدار و در خصوص همکاری بیشتر و انعقاد تفاهم نامه در رابطه با همراهی بیشتر این اداره کل با قرارگاه جهادی  شهدای روحانیت، گفتگو کرد.

حجت الاسلام رضایی به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه مدافعان سلامت استان مبنی بر اینکه هر یک از قرارگاه ها به صورت تخصصی به فعالیت در زمینه مقابله با کرونا بپردازند، بیان کرد: باید با تغییر رویکرد در اجرای فعالیت های قرارگاه، عرصه هایی مانند فعالیت در بیمارستان ها و یا تولید محصولات فرهنگی را به خوبی تقویت نماییم.

وی اظهار کرد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در حال حاضر فعالیت های مختلفی از جمله فرهنگی و آرامش بخشی به بیماران کرونایی را در مراکز درمانی بوعلی قزوین، مهرگان و ولایت انجام می دهند.

حجت الاسلام رضایی اظهارکرد: طلاب جهادگر به صورت داوطلبانه در شیفت های مختلف سازماندهی شده و به کادر آرامستان کمک می کنند.

انتهای پیام /
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha