جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا گفت: حوزه علمیه قزوین با تشکیل قرارگاه جهادی طلاب و اساتید که به صورت داوطلبانه به صحنه آمده اند، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز با حضور در بیمارستان بوعلی قزوین، ضمن اهدای شاخه گل به کادر درمان، گفت: حوزه علمیه قزوین با تشکیل قرارگاه جهادی طلاب و اساتید که به صورت داوطلبانه به صحنه آمده اند، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری اعلام می کند.

وی با تقدیر از تلاش کادر درمانی در معالجه بیماران ادامه داد: یقین داریم که برگ زرین دیگری از ایثار و مقاومت و از خود گذشتگی را در تاریخ کشورعزیز ما به ثبت خواهید رساند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: هرچند ویروس کرونا نگرانی را بر دل ها حاکم کرده، اما با همبستگی و رعایت توصیه های بهداشتی، از این مشکل هم عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی علاوه بر فعالیت در بخش بهداشت و درمان، توزیع اقلام بهداشتی و همکاری با آرامستان ها  برای تغسیل و تدفین اموات کرونایی، فعالیت های فرهنگی و محتوایی نیز داشته اند.

وی ادامه داد: تمام فعالیت‌های انجام شده در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است، از این رو طلاب داوطلب بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی فعالیت در حوزه‌های مختلف را وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانند.


 انتهای پیام / 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha