شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روحانی جهادی

 حوزه / طلاب جهادی در کنار بیماران کرونایی تمامی کارهای شخصی آنان را انجام داده و حتی غذا نیز به آنها می دهند. این روحیه و خدمات رسانی در بهبود حال بیماران بسیار موثر است.

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی ماهینی از طلاب جهادی که مدت ۴ ماه است در بیمارستان های ولایت و بوعلی قزوین به یاری کادر درمان و بیماران مبتلا به کرونا شتافته، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون حوزه های علمیه در مراکز درمانی چیزی شبیه ایام دوران دفاع مقدس است که هر فردی در هر زمینه ای کاری انجام میداد، با اینکه ما آن دوران را ندیدیم ولی تصاویر و فیلم های مختلفی از حضور روحانیت در عرصه های مختلف مشاهده می شود.

پای کار خدمت رسانی به مردم

این روحانی جهادی ادامه داد: طلاب و روحانیون همیشه و در همه عرصه ها پای کار خدمت رسانی به مردم هستند، در شرایط فعلی هم به میدان آمده و با حضور در بیمارستان ها و در کنار کادر درمانی، به بیماران کرونایی رسیدگی می کنند و هیچ گاه خستگی نمی شناسند.

ترسی از ابتلا به کرونا نداریم

وی در رابطه با خطر ابتلا شدن به کرونا در حین ارتباط با بیماران، بیان کرد: ما تمام توان خود را برای حفظ دستورالعمل های بهداشتی به کار می‌گیریم؛ ولی به هیچ عنوان ترسی از ابتلا به این ویروس منحوس نداریم، چون هر کسی که با جان و دل در روزهای سخت برای رضایت خدا به دیگران خدمت رسانی کند، قطعا خدا حافظ و پشتیبان اوست.

انجام کارهای شخصی بیماران کرونایی

حجت الاسلام حسینی ماهینی بیان کرد: طلاب جهادی در کنار بیماران کرونایی تمامی کارهای شخصی آنان را انجام داده و حتی غذا نیز به آنها می دهند. این روحیه و خدمات رسانی در بهبود حال بیماران بسیار موثر است.

وی در رابطه با رضایت خانواده اش از حضور او در مراکز درمانی و کمک به بیماران کرونایی، بیان کرد: خانواده ام مشوّق اصلی بنده بودند تا در ایام کرونا در عرصه جهادی فعالیت نمایم.

تا آخر ایستاده ایم

این روحانی جهادی در پاسخ به این سؤال  که تا  چه زمانی به فعالیت های جهادی و کمک به بیماران کرونایی ادامه می دهی؟ گفت: تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا در میدان خدمتگزاری حاضر خواهیم بود.

سخنی با مردم ایران

 حجت الاسلام حسینی ماهینی سخنی هم با مردم ایران داشت و اظهار کرد: از مردم عزیز تقاضا مندیم که آنها هم در عرصه جهاد در راه خدا قدم بردارند و مهم ترین کار جهادی مردم در این شرایط آن است که اولا تا حد امکان در خانه بمانند و موارد بهداشتی را رعایت کنند و دلسوز کادر درمانی در بیمارستان ها باشند، و ثانیا از بُعد معنوی دعا غافل نشوند.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha