چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه / مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب جهادی در همه عرصه ها حضور فعال و موثری دارند و با وجود هر گونه خطر که سلامت جسم و حتی سلامت روحی را تهدید می کند نیز به عرصه خدمت به مردم آمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی، عصر امروز در دیدار با نمایندگان طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران گفت: این روزها مقابله با کرونا آحاد مردم، طلاب و روحانیت، بسیج، نیروهای جهادی وکادر درمان وخواهران  را به میدان جهاد کشانده است وهمه در کنار هم تیم واحد شده‌اند تا با همدلی و همراهی این ویروس را شکست دهند.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلفی از همان روزهای آغازین شیوع کرونا جانانه در مقابله با این ویروس به میدان آمدند، تلاش سفید پوشان عرصه سلامت از قبیل پرستاران، پزشکان و پرسنل بیمارستان‌ها در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در این میان غم از دست دادن عزیزان در مواجهه با این بیماری مصیبتی بزرگ بود و از سوی دیگر بهبودی حاصل از شکست این بیماری امید را در دل‌ها زنده می‌کند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: طلاب جهادی در همه عرصه ها حضور فعال و موثری دارند و با وجود هر گونه خطر که سلامت جسم و حتی سلامت روحی را تهدید می کند نیز به عرصه خدمت به مردم آمده اند.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: گروه‌های مختلف بانوان برای مقابله با کرونا درسطح استان قزوین فعال شده اند و باید با هاهنگی و با برنامه ریزی در این شرایط سخت گام برداشت.
انتهای پیام /

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha