جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدیات قزوین

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: استفاده از نظرات اساتید و مدیران مدارس، عامل مهمی در پیشرفت فعالیت های حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی‌اصغر رضایی، ظهر امروز در جلسه ای با مدیر و کادر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: برگزاری سلسله جلسات و نشست های مهم بین اساتید و مدیران مدارس باعث هم اندیشی بهتر و بررسی مسائل و مشکلات در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی و تهذیب است.

وی با بیان اینکه وضع استان قزوین و دیگر شهرهای کشور از نظر بیماری کرونا مطلوب نیست، عنوان کرد: تمامی اقشار مختلف مردم، مسئولان و دست اندرکاران باید مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهند؛ حوزه های علمیه هم از این مسئله مستثنی نیست.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین بیان کرد: امیدواریم با تلاش دستگاه سلامت و همکاری و همراهی مردم و مسئولان، بیماری کرونا زودتر از بین رفته تا بدین وسیله بتوانیم کلاس های درسی حوزه علمیه را به صورت حضوری برگزار کنیم.

تقدیر از طلاب جهادی

حجت الاسلام شرف پور، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین هم در این جلسه عنوان کرد: صمیمانه شاکر و قدردان طلاب و روحانیونی هستیم که در گروه های جهاد سلامت به میدان مبارزه با این ویروس منحوس شتافته اند.

وی ادامه داد: باید با کمک و با اتحاد و همدلی که ایجاد شده، ویروس کرونا را شکست دهیم و کشور عزیزمان را در رسیدن به شکوفایی هر چه بیشتر یاری کنیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha