جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بی نیاز

حوزه/ مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین از نقش طلاب و روحانیت حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و انعکاس رسانه ای آن قدردانی کرد.

سید حسین بی نیاز، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، اظهار داشت: انصافا از زمان شیوع بیماری کرونا طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در بخش مبارزه با این ویروس منحوس مشتاقانه در کنار مدافعان سلامت خدمت کرده اند که جای تقدیر است.

بی نیاز افزود: گروه های جهادی به ویژه طلاب و روحانیون در سخت ترین شرایط و در سخت ترین نقاط بهترین عملکرد را ارائه دادند. 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین، تصریح کرد: حضور روحانیت و طلاب جهادی در بلایای طبیعی و ارائه خدمات اجتماعی مفید و دارای اهمیت است و در مسئله مبارزه با بیماری کرونا این قشر فرهیخته پیشگام و فعال بودند.

وی ادامه داد: حضور داوطلبانه روحانیون و طلاب در بیمارستانها و مراکز درمانی و همچنین تغسیل اموات کرونایی برای این بود هر کمکی که از دستشان بر می‌آید انجام دهند تا هر چه سریع تر این ویروس از میان برداشته شود.

 تقدیر از خبرگزاری حوزه قزوین

بی نیاز ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر خبرگزاری حوزه قزوین در انعکاس فعالیت های ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بیان کرد: خبرگزاری حوزه در استان قزوین در امر اطلاع رسانی به صورت جهادی وارد عرصه شد و توانست با هنرنمایی تلاش های این جامعه شریف را به طور مطلوب انعکاس نماید، تا جایی که در جشنواره سیمرغ های سپیدبال که به همت کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان برگزار شد در حضور مسئولان ستاد استانی لوح تقدیر و تندیس جشنواره را در جایگاه اول استان کسب کرد.

وی بیان کرد: امید است این همکاری ها و تعامل ها ادامه یابد تا با مشارکت و هم افزایی بتوانیم ضمن کاهش آلام و اثرات این بیماری، به زودی شاهد شکست نهایی و ریشه کن کردن آن باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha