پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت السالام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: آمریکا هیچ گاه از جنایت و خوی وحشی گری و رفتار و تفکرات خصمانه خود علیه ملت ایران دست برنداشته و با انتخاب هر یک از افراد تغییری در ماهیت تروریستی آنها مشاهده نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع اعضای سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: آمریکا در طول تاریخ انواع و اقسام جنایت ها را نسبت به جوامع بشری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ظالمانه آمریکا علیه ملت ها و کشتن سیاه پوستانی همچون جورج فلوید تنها بخشی از جنایت های این کشور است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: از زمان شروع مصاف و رویایی انقلاب اسلامی ایران با آمریکا شاهد افول تدریجی آمریکا هستیم و هر روز احاطه اش در منطقه کمتر می شود.

وی ادامه داد: امروز ملت آمریکا شاهد بخشی از حقوق بشر آمریکایی علیه خود هستند و می بینیم که سران آمریکا به ملت خود نیز رحم نکرده و بر آنها ظلم می کنند. آنچه در آمریکا مشاهده می کنیم نتیجه بیداری و آگاهی ملت آمریکاست

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: آمریکا هیچ گاه از جنایت و خوی وحشی گری و رفتار و تفکرات خصمانه خود علیه ملت ایران دست برنداشته و با انتخاب هر یک از افراد تغییری در ماهیت تروریستی آنها مشاهده نمی شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha