چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: همه توان و ظرفیت قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین برای مبارزه با بیماری کرونا در مراکز درمانی را به کار بسته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه شورای ستادی مدیران مدارس علمیه استان قزوین ضمن تسلیت درگذشت مرحوم حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی برای این عالم برجسته از خدای متعال طلب رحمت و مغفرت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در رابطه با فعالیت‌های جهادی قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا، بیان کرد: طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین در این شرایط سخت وظایف شرعی و دینی شان که همان خدمت به هم نوع است را به خوبی در مراکز درمانی به منصه ظهور رسانیده و به منظور حفظ سلامتی مردم و کنترل شیوع ویروس کرونا پا به عرصه خدمت رسانی گذاشته اند که جای تقدیر و خداقوت است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مقابله همه جانبه با این بیماری یک وظیفه همگانی است و جز با اتحاد و هماهنگی حداکثری محقق نمی شود.

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین به صورت دائمی برقرار است و رسالت های آن به فراخور زمان تغییر خواهد کرد و امروز خوشبختانه تبدیل به سنگری جهت مبارزه با این ویروس منحوس شده است که امیدواریم بیماری کرونا هر چه سریعتر از کشور اسلامی ما و جهان ریشه کن شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: همه توان و ظرفیت قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین را در عرصه مبارزه با بیماری کرونا در مراکز درمانی به کار بسته ایم.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان خواستار توجه جدی مدیران مدارس علمیه استان قزوین بر روند فعالیت های طلاب جهادی در عرصه آموزش شد.

وی اظهار داشت: طلابی که با احساس مسئولیت در فعالیت های جهادی و انقلابی حضور پرثمری دارند، اولا باید مورد حمایت و تشویق قرار گیرند و ثانیا با مساعدت مدیران مدارس از هر گونه افت تحصیلی آنان جلوگیری شود.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha