جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور در خط مبارزه با این ویروس فراگیر کرونا قرار دارند و زحمات شبانه روزی این عزیزان که با از خودگذشتگی و ایثار همراه است حرکتی قهرمانانه و بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در بازدید از مدرسه علمیه صالحیه و دیدار با اساتید این مدرسه، گفت: این ایام شاهد بودیم که این کادر درمانی با شرایط گرما و سرما لباس های مخصوص را پوشیده و به خدمت رسانی پرداختند که این اقدامات و خدمات برای همیشه در اذهان ملت ایران ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در همان آغاز شیوع این ویروس منحوس، سازمان بسیج طلاب با همکاری حوزه علمیه قزوین توانستند در عرصه های مختلف فعالیت های خدمت رسانی خوبی به بیماران کرونایی داشته باشند و همچنان باید این تلاشها در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس استمرار یابد.

وی خاطرنشان کرد: حضور طلاب و روحانیت در مراکز درمانی و همراهی با پزشکان و پرستاران خود گواه این مطلب است که روحانیت در همه حال در کنار ملت شریف ایران بوده و خواهد ماند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اظهار کرد: سلامت جسمی روحی جامعه مرهون زحمات مدافعان سلامت است که با انگیزه و روحیه خدمت رسانی این کار را انجام می دهند.

وی بیان کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور در خط مبارزه با این ویروس فراگیر کرونا قرار دارند و زحمات شبانه روزی این عزیزان که با از خودگذشتگی و ایثار همراه است حرکتی قهرمانانه و بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: امیدواریم که با تلاش کادر درمانی کشور و همکاری تمامی ارگانها، مسئولین، طلاب و روحانیت، به ویژه مردم عزیز بتوانیم شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس در سطح جهان باشیم.

انتهای پیام /
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha