جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: حوزه های علمیه فاصله ای با مردم ندارند و این مسئله بارها در حوادث و بلایای طبیعی به خوبی نشان داده شده است.

 به گزارش خبرنگار حبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو ظهر امروز  در دیدار با اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: امروز سنگر ما پشتیبانی از مدافعان بهداشت در راستای سلامت جامعه و مردم است و مانند دوران دفاع مقدس همچنان پای کار هستیم تا اوضاع به روال عادی برگردد.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد: تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در راستای رعایت بهداشت و کمک به جامعه پزشکی مهم ترین رسالت است و در این خصوص بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران نیز نقشی تأثیرگذار دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: تاریخ انقلاب مقدس بر جانفشانی و فداکاری بانوان این مرز و بوم دلالت دارد، بانوانی که همواره پیشتیان صحنه‌های مختلف جهاد بوده و هستند.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران استان قزوین همگام با دیگر اقشار مختلف، در  پایگاه های مردمی مبارزه با کرونا و کمک به مدافعان سلامت وارد عمل شدند و هم‌اکنون بانوان طلبه حوزوی برای کمک به مدافعان سلامت در تهیه و تولید ماسک بیمارستانی حرکت جهادی خود را آغاز کرده اند.

وی اظهار کرد: ویروس کرونا مطمئنا توانایی شکست عزم و اراده ملت ایران را ندارد و در آینده‌ای نزدیک شکست خورده و به تاریخ می‌پیوندد، اما این صحنه‌های زیبای همدلی و یکپارچگی تا همیشه در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: حضور خدمت‌گزارانه روحانیون در کنار مردم که بدون هیچ برتری تلاش می کنند نشان می دهد که امروز حوزه های علمیه و روحانیت فاصله‌ای با مردم ندارند و در کنار ملت حاضرند و این مایه‌ افتخار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در پایان این جلسه رحلت عالم وارسته و انقلابی مرحوم، حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی، امام جمعه فقید و تولیت مدرسه علمیه برادران شهرستان آوج را تسلیت گفت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha