چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

 حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: حماسه ۹دی یک روز تاریخی و با عظمت برای کشور است، و باید به فرموده رهبر معظم انقلاب این روز را گرامیداشت و پیام آن را به نسل های آینده انتقال داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین، ضمن گرامیداشت فرارسیدن حماسه ماندگار و فراموش نشدنی نهم دی، گفت: خلق حماسه ۹دی نشان دهنده این است که انقلاب در دل و جان ملت نفوذ کرده است و حضور میلیونی مردم در این روز بزرگ باعث تثبیت جایگاه قدرتمند نظام اسلامی در منطقه و دنیا شده است.

وی ادامه داد: حماسه ۹دی یک روز تاریخی و با عظمت برای کشور است، و باید به فرموده رهبر معظم انقلاب این روز را گرامیداشت و پیام آن را به نسل های آینده انتقال داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: در نهم دی بار دیگر مردم عزیز ایران اسلامی با حضوری همراه با عشق و محبت به ولایت و مقتدای خویش، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری، خواب استکبار جهانی را برای رخنه در صفوف به هم فشرده و وحدت این سرزمین آشفته کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: حماسه نهم دی، روز شکست و نیرنگ استکبار و عوامل شکست خورده داخلی و فتنه‌گران است و برگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ جمهوری اسلامی ایران  می باشد.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: حماسه نهم دی نشان داد ملت ایران هیچ زمان از ولایت دست برنخواهند داشت.

وی همچنین ضمن گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، بیان کرد: فداکاری و شجاعت با مدیریت شهید سلیمانی باعث شد جهان ایشان را به عنوان فرمانده ای تأثیرگذار، نافذ و جهانی بشناسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha