جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 933422
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
تقدیر از طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: با وجود تعطیلی مدارس در این روزها، طلاب حوزه علمیه خواهران برنامه های خود در سنگر مدافعان سلامت، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و تولید ماسک را انجام می دهند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در مراسم تقدیر از طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران استان قزوین که در مدرسه علمیه فاطمیه برگزار شد گفت: طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین در عرصه مقابله با ویروس خوش درخشیدند و تاکنون خدمات ویژه‌ای ارائه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: گرچه شعار این روزها حضور در خانه توصیه شده است، اما بانوان حوزوی که در طول سال در برنامه‌های خودجوش جهادی حضوری  فعال دارند و به صورت داوطلبانه در ستادهای مردمی مبارزه با کرونا و کمک به مدافعان سلامت وارد عمل شدند و هم‌اکنون در منازل خود اقدام به تولیدماسک می نمایند.

 حجت الاسلام کاظم لو ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش طلاب، واساتید مدرسه علمیه خواهران استان قزوین در  رزمایش کمکهای مومنانه، بیان کرد: از احساس مسئولیت و تلاش خستگی ناپذیر همه مدیران، اساتید، کادر، طلاب، مبلغان و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران استان  قزوین صمیانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ مهدوی را خودمان به وجود بیاوریم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha