پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حماسه نهم دی

حوزه / اساتید وطلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین با انتشار بیانیه ای، حماسه ماندگار و فراموش نشدنی نهم دی را تبعیت از ولایت فقیه و حمایت از دستاوردهای ارزشمند انقلااب اسلامی دانستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت فرارسیدن حماسه نهم دی، اساتید وطلاب مدرسه علمیه خواهران استان قزوین، این حماسه را روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی دانستند.

  متن بیانیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم 

"روز نهم دی به واسطه ی حرکت عظیم وفوق العاده مردم در تاریخ ماندگار شد". مقام معظم رهبری حفظه الله

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات هر ایرانی به حساب می آید.

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

 می توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

حماسه نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید.                                                                                                 

حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن گرامیداشت شهادت حضرت صدیقه ی کبری سلام الله علیها و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در حقیقت و واقع امر منشا ظهور چنین حماسه های ماندگاری همان درس گرفتن وتبعیت کردن امت از سیره عملی  حجت های الهی بر روی زمین می باشد، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و از تمام دشمنان مسیر امامت و ولایت تبری می جوییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha