جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مقام معظم رهبری

 حوزه / ما اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه و پایگاه بسیج طلاب حضرت زینب (س) استان قزوین با رهبر عزیزمان امام خامنه ای تجدید بیعت کرده و تا پای جان به رهبر فرزانه انقلاب وفادار خواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین اظهارات موهن شیخ هتاک و روحانی نما را محکوم کردند.

 متن بیانیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 نظام جمهوری اسلامی ایران همواره اقتدار، سربلندی، استقلال و صلابت خود را مدیون اندیشه والای ولایت فقیه بوده و هرگز از جاهلان هراسی نداشته و ندارد.

اینکه فردی منحرف، با بی بصیرتی سخنانی سخیف و  ناشایست گفته آن هم در لباس مقدس روحانیت و میخواهد نظام اسلامی را به چالش بکشاند باید بداند پرچم این نظام همیشه بالا بوده و با این کار نه تنها موجب تضعیف رهبری نخواهد شد بلکه باعث وحدت بیشتر مردم این نظام با رهبرشان خواهد شد.

ما اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه و پایگاه بسیج طلاب حضرت زینب (س) استان قزوین این اقدام نابخردانه را محکوم کرده و با رهبر عزیزمان امام خامنه ای(حفظه الله) تجدید بیعت کرده و تا پای جان به رهبر فرزانه انقلاب وفادار خواهیم بود و خواستار برخورد قاطع با اینگونه افراد می باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha