پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صالحی

حوزه / مسئول پویش مردمی جهادی و فرهنگی صراط استان قزوین گفت: جهادگران طلاب حوزه های علمیه خواهران وبرادران تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا در میدان بوده و به فعالیت خود ادامه خواهند داد، اگرچه اقدامات جهادگران همیشه ادامه دار بوده و پایانی برای آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مصطفی صالحی، مسئول پویش مردمی جهادی و فرهنگی صراط استان قزوین، صبح امروز در تجلیل از طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: از اسفند سال گذشته تا  آذرماه  امسال ۶۰۰ طلبه حوزه علمیه خواهران و برادران در مراکز درمانی یاور و همیار کادردرمانی بودند که جای تقدیر و خدا قوت است.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: جهادگران پویش مردمی صراط به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد به صورت کار و اردوی جهادی، برای رضای خدا و کمک به کادر درمانی در عملیات مقابله با کرونا که مشابه جنگ است حاضر شدند.

وی ادامه داد: در گروه جهادی صراط دو کار اساسی را پیگیری کردیم و با حضور و استقرار در بیمارستانها نسبت به عیادت از بیماران و رسیدگی به امور بالینی و کاهش مشکلات روحی افراد آسیب دیده از کرونا اقدام شد.

مسئول پویش مردمی جهادی و فرهنگی صراط استان قزوین، اضافه کرد: طلاب با آموزش‌های اخلاقی و دینی آموخته اند که با همه سختی‌ها با کرامت زندگی کنند؛ به همین دلیل هر چند از گروه‌های آسیب پذیر در موضوع کرونا بودند اما هیچگاه این مشکلات را بازگو نکردند و  فقط خدمت رسانی را مورد توجه قرار دادند.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: طرح مواسات یک فرصت بود تا گروه‌های جهادی در کنار یکدیگر قرار گرفته و با مشارکت برای رسیدگی به امور نیازمندان پیشگام شوند و کارهای خوبی در این ایام رخ داد.

وی ادامه داد: بحران‌ها و حوادث همیشه فقط آثار زیانبار ندارد و گاهی می‌تواند فرصت‌هایی را هم ایجاد کند که در ایام کرونا بهترین فرصت برای رشد روحیه اخلاقی و انسانی و اجتماعی مهیا شد تا در بدترین شرایط به فکر همنوعان بوده ونیازمندان را فراموش نکنیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha