شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حیدری

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طلاب و روحانیت از همان روزهای اول بیماری کرونا به میدان خدمت رسانی آمدند و توانستند در مبارزه با این ویروس منحوس به خوبی و درخشان ظاهر شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری، ظهر امروز در جمع طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین که در مدرسه التفاتیه برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو، اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی، خون شهیدان اسلام و انقلاب و بصیرت و آگاهی قشر دانشجو، جنبش دانشجویی همواره در مسیر ارزش های انقلابی و باورهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب گام برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: نقش بارز دانشجو و دانشگاه در خودباوری جامعه و پیشرفت علمی کشور در زمینه های پزشکی، هسته ای صلح آمیز، تکنولوژی نانو، صنعت هوا و فضا کاملا نمایان است.

وی ادامه داد: یاد و خاطره شهدای والامقام دانشجو، را گرامی داشته و انتظار داریم که دانشجویان با نگاه توسعه آفرین، امیدبخش و تحول‌آفرین و آرمانگرایی و عدالت طلبی در فرآیندهای توسعه ای مشارکت فعالی داشته باشند و فعالانه در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی احساس مسئولیت کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ضمن تحسین فعالیت های جهادی و ارزشمند حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا، عنوان کرد: تمامی این موارد نشان دهنده مردمی بودن جامعه روحانیت است که روز به روز در خدمت رسانی به مردم موفق تر از قبل خواهد بود.

وی ادامه داد: اقدام ارزشمند طلاب در راستای خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در زمینه مشاوره، ارائه خدمات روانشناسی و روحیه بخشی به بیماران مبتلا به کرونا قابل تحسین است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha