پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شهسواری

حوزه/ مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با بصیرت می‌توان در هر زمان فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی و دهه فجر که با حضور مسئولین دستگاهای اجرایی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راه‌های رسیدن به بصیرت، تبعیت و اطاعت از منویات و بیانات مقام معظم رهبری است تا بتوانند از گمراهی‌ها نجات یافته و در مسیر حق حرکت کنند.

حجت الاسلام شهسواری با گرامی‌داشت حماسه ۹ دی، افزود: حماسه نهم دی  برای همه آحاد جامعه درس و عبرت است، و این روز باید هر ساله با اجرای مراسم‌هایی در بین مردم زنده نگه داشته شود تا آن‌ها بیشتر با چگونگی ایجاد فتنه‌های دشمنان آگاه شده و اطلاعات سیاسی خود را افزایش بدهند.

وی ادامه داد: آحاد جامعه با مشاهده فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی با داشتن بصیرت و تبعیت از ولایت‌ فقیه توانستند حق از باطل را تشخیص بدهند و در راه درست حرکت کنند و فریب فتنه‌گران را نخورند.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: دشمنان در تلاش بودند که چراغ انقلاب اسلامی خاموش شود، ولی عاشورا به داد ملت و انقلاب اسلامی رسید و مردم در ۹ دی با هوشمندی و بصیرت، این فتنه را برای همیشه خاموش کردند.

 حجت الاسلام شهسواری بیان کرد: مردم با حضور آگاهانه در این حماسه تاریخی نشان دادند که هر زمان نظام و کشور به آنها نیاز دارد در صحنه هستند و در راه ارزش ها و آرمان های این نظام مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امسال با توجه به مسئله شیوع ویروس کرونا نباید اجازه دهیم که این روز فراموش نشدنی و ماندگار به تعبیر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در جامعه فراموش و یا کمرنگ شود.

حجت الاسلام شهسواری ایجاد نمایشگاه محتوایی با موضوع مکتب شهید سردار سلیمانی، تبیین و نقش شهدای مقاومت، تبیین نقش مردم و رهبری در حماسه نهم دی، تبیین پیوند ناگسستنی مردم با نظام اسلامی و همچنین تبیین چهار دهه مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان، بخشی از برنامه های ستاد حماسه نهم دی در استان قزوین دانست.

وی اظهار کرد: امسال هماهنگی لازم انجام شده تا با توجه به وضعیت کرونایی کشور برای گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی از ظرفیت فضای مجازی، شبکه شاد، صدا و سیما و رسانه ها استفاده شود که در این زمینه هماهنگی لازم انجام شده تا محتوای مناسبی هم تولید شود.

حجت الاسلام شهسواری همچنین از طلاب و روحانیت حوزه های علمیه خواست روشنگری حماسه نهم دی برای آحاد جامعه به خصوص قشر جوان را در نظر داشته باشند. 

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha