پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حیدری

حوزه/ مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: روحانیت در حساس‌ترین شرایط پای ارزش‌ها، نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در نشست مشترک مسئولین حوزه علمیه قزوین و نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی قزوین که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نیازها، شبهات و تلاش‌های شبانه روزی استکبار جهانی به منظور دین زدایی، رسالت روحانیت و حوزه‌های علمیه بسیار خطیر و سنگین است.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: امروز رسالت و وظیفه روحانیت به مراتب سخت‌تر از دوران قبل از انقلاب است؛ چرا که دشمن به مراتب پیچیده‌تر، قوی‌تر و گستاخ‌تر شده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: دشمنان اسلام برای نابودی ارزش ها تلاش می کنند و باید طلاب و روحانیون با توجه به نیازهای جامعه، آموزش های لازم را به قشر جوان ارائه دهند.

وی ادامه داد: روحانیون در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برجسته‌ای داشتند اما باید این تلاش‌ها در همه عرصه ها استمرار داشته باشد که شما مشاهده می کنید طلاب و روحانیت فاضل حوزه های علمیه در میدان نبرد با بیماری کرونا به خوبی در صحنه حاضر شده اند.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: وظیفه روحانیون بسیار سنگین است و در حقیقت علما و روحانیون ادامه‌دهنده راه رسولانی هستند که پیام‌های آسمانی را به مردم ابلاغ می‌کنند.

 وی ادامه داد: روحانیت در حساس‌ترین شرایط پای ارزش‌ها، نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه ایستاده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به حضور ارزشمند و مخلصانه طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: خوشبختانه با تشکیل گروهای جهادی، طلاب و روحانیت تحت مدیریت خوب حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در این عرصه سخت، درخشان و تاثیرگذار ظاهر شده اند که جای تقدیر است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه کادر درمان در بیمارستانها به خوبی قدردان تلاش های طلاب جهادگر در این عرصه هستند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha