جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به قزوین نقطه عطف تاریخی و رویدادی به یاد ماندنی در تاریخ انقلابی این استان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در جلسه آنلاین مدیران و مربیان پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین، ضمن تبریک سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری در ۲۵ آذر سال ۱۳۸۲ به قزوین، گفت: سفر رهبر فرزانه انقلاب ا به قزوین نقطه عطف تاریخی و رویدادی به یاد ماندنی در تاریخ این استان به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این سفر فراموش نشدنی بیانات ارزشمندی در رابطه با  تاریخ کهن و درخشان و علمای برجسته این شهر بیان فرمودند که در حقیقت مایه مباهات است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: قزوین در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، صنعتی وکشاورزی ظرفیت بالایی برخوردار است که باید در این عرصه همه تلاش خود را برای ارتقا و شکوفایی استان بکار بگیریم تا این شهر را به تاریخ پرافتخار گذشته اش برگردانیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به اهمیت تعلیم و تربیت پرداخت و با بیان حدیث نورانی از حضرت محمد (ص)، اظهار کرد: رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) می فرمایند کسی که راه علم آموزی را می پیماید خداوند او را در مسیر بهشت قرار می دهد. 

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شما معلمان و مربیان پرورشی باید این مسئله را بدانید که نسبت به فرزندان این مرز و بوم مسئول هستید و رسالت خطیری بر عهده شماست.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شما معلمان و مربیان مدارس آموزش وپرورش  سرمایه های مردمی، انسانی و ایمانی در عرصه تعلیم و تربیت هستید که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: جایگاه و نقش تعلیم و تربیت در رشد و توسعه همه جانبه بر کسی پوشیده نیست و معلمان محور توسعه و اثرگذارترین افراد برای تربیت نسل آینده هستند.

وی  خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی، تلاش، همت و تربیت نسلی با نشاط، متعهد، متخصص و کارآمد؛ آینده روشن و درخشانی را برای کشور رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در پایان از مسئولان و معلمان اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین تقدیر کرد.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha