پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در پیامی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، در پی به شهادت رسیدن دانشمند هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده، حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین در پیام تسلیتی این اقدام ناجوانمردانه را محکوم نمود.

متن پیام تسلیت بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ادا مات العالم ثلم  فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

با عروج ملکوتی استاد برجسته کشور حاج محسن فخری زاده شکافی پر ناشدنی در جامعه اسلامی پدید آمد که هرگز قابل جبران نیست همانگونه که شکاف و خسارت ناشی از شهادت حاج قاسم سلیمانی پر نخواهد شد.

این شهادت ها قلب مومنان انقلابی و مردم غیور ایران عزیز را چنان جریحه دار ساخته است که فقط انتقام سخت میتواند تا اندازه ای آن را التیام بخشد.

اما سوال اینجاست، که تا  چه زمانی می‌خواهیم به این جنایات پاسخ ندهیم و با پاسخ ندادن به این قبیل جنایات، شجره خبیثه اسرائیل را جری تر کرده، به او فرصت دهیم تا هنوز انتقام جنایت پیشین را نگرفته، جنایت دیگری مرتکب شود.

عدم انتقام در سطح همان جنایتی که صورت گرفته، اگرچه ناتوان نباشیم، از ناتوانی حکایت می کند.

پس انتظار می‌رود تا نظام مقدس جمهوری اسلام دست کم  پس از هر جنایت دشمن با اقدامات مناسب و بجا و به موقع گامی بلند  در پیشبرد هرچه سریعتر توان هسته‌ای کشور برداشته و آن را آشکار سازند و از این طریق دشمن ناجوانمرد و متجاوز را ناکام و رام کند و بر سر جای خود بنشاند.

باید توجه داشت که انتقام باید آشکارا ضربه ای مهلک بر دشمن باشد تا تسلای خاطر ملت غیور و همه شیفتگان انقلاب اسلامی را به همراه داشته باشد و بر شمار آنان در تمام نقاط جهان بیفزاید،   در غیر اینصورت سرخوردگی و یاس و سرافکندگی  دوستان انقلاب را به همراه خواهد داشت، وصد البته سرافکندگی و ناامیدی ملت شریف و انقلابی، خود خسارت و شکستی دیگر است.

 پس اشداء علی الکفار انتظار  بحق ملت عزیز ایران است و بی صبرانه چشم به را تحقق آن ان شاء الله!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha