پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی تاکید کرد: شهادت محسن فخری زاده بیش از پیش کابوس جان دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد و در عزم و اراده این ملت برای ادامه راهی که صیادشیرازی ها، سلیمانی ها و فخری زاده ها انتخاب کرده اند، خللی وارد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مظلومانه دانشمند زبده و شاخص هسته ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع توسط دشمنان کوردل ملت ایران نشان از بزدلی، رذالت و ناکامی آنان در اجرای سیاست‌های تحریم و فشار حداکثری دارد.

بی شک خون این استاد و مجاهد شهید باعث رشد، رونق و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای خواهد گردید و بیش از پیش کابوس جان دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد و در عزم و اراده این ملت برای ادامه راهی که صیاد شیرازی ها، سلیمانی ها و فخری زاده ها انتخاب کرده اند، خللی وارد نخواهد کرد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی، همکاران و هم‌سنگران ایشان در وزارت دفاع و نیز اعضای خانواده و شاگردان آن شهید گرانقدر، اطمینان دارم نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات و انتقام از آمران و عاملان این جنایت بزرگ اقدام خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha