پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فخری

حوزه / عهد می‌ بندیم برای عظمت این کشور و تا لحظه نابودی استکبار جهانی از پا ننشینیم و پشت سر پیشوای مسلمانان جهان انتقام خون به‌ناحق ریخته شده شهدای عزیزمان را بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

رسم دلاور مردان این سرزمین سروقامتی و استواری است و خوشا سرداری که با سربازی ولایت، زیستش مشق عشق بود و فرجامش، چون عاشورائیان، ماندگار گردید و البته وعده الهی بر این است که خون نیز منشأ اثر خواهد شد.

پرورش و تقدیم شهدای بزرگ، مهم ترین نشانه حقانیت انقلاب و موید درستی راهی است که جمهوری اسلامی در پیش گرفته است. دشمنان مادی گرای ما معنای شهادت و برکت خون شهید را نمی فهمند، جریان شیطانی صهیونیزم، نمی داند که «بل احیا عند ربهم یرزقون» به چه معناست، آن کس که بزرگترین دارائی خود، یعنی جان خویش را با خداوند معامله کند، قدم در راه تحقق اراده های الهی بر زمین نهاده است و خود خداوند ضامن به ثمر رسیدن اهداف اوست و همانگونه که در طول این سالیان بارها و بارها به تجربه اثبات شده است، ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب، نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت نورانی شده است.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی ،ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه، شهادت رئیس خدوم سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح، دانشمند و مجاهد شهید محسن فخری‌زاده را که در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ ای شهید شهریاری، توسط ایادی مزدور اسرائیل جنایکار به فیض شهادت نائل آمد؛ به ساحت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، وزارت دفاع، امت حزب الله و خانواده عزیز ایشان، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و همچنین اعلام همبستگی دوباره ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران. جدای از همه نگرش‌ها و اختلاف سلیقه‌ های سیاسی، عهد می‌ بندیم برای عظمت این کشور و تا لحظه نابودی استکبار جهانی از پا ننشینیم و پشت سر پیشوای مسلمانان جهان انتقام خون به‌ناحق ریخته شده شهدای عزیزمان را بگیریم.
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی


انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha