پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه اردبیل

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: ترور دانشمندان هسته ای و علوم استراتژیک ایران، ترور ۵۰۰ دانشمند عراقی در طول دخالت نظامی آمریکا در عراق و صدها دانشمند سوری در غائله داعش، نشان بزرگی از توطئه خطرناک محروم ساختن کشورهای منطقه از فناوری های استراتژیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اردبیل حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در پی شهادت سردار علم و تحقیق، ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید محسن فخری زاده، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

و ارادوا به کیدا فجعلناهم الاخسرین

امروز ملت بزرگ ما با تأسف و تحسّر تمام، از ترور سردار علم و تحقیق، ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید محسن فخری زاده با خبر شد.

ملت ما قربانی ۴۰ ساله پدیده شوم تروریسم است و بیش از ۱۷ هزار نفر از سرمایه های بزرگ خود را در این مسیر از دست داده و هیچ ملتی مثل ملت ما مبتلی به تروریسم و قتل ناجوانمردانه نبوده است.

حال دشمن، با ترورهای متوالی دانشمندان هسته ای، اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی اقتدار علمی ما را نشانه رفته است تا به خیال خود برای اسرائیل، حاشیه امن درست کند و نگذارد ایران اسلامی، قدرت فائق منطقه بماند.

ترور دانشمندان هسته ای و علوم استراتژیک ایران، ترور ۵۰۰ دانشمند عراقی در طول دخالت نظامی آمریکا در عراق و صدها دانشمند سوری در غائله داعش، نشان بزرگی از توطئه خطرناک محروم ساختن کشورهای منطقه از فناوری های استراتژیک است.

اسرائیل و منافقین، دو رکن اصلی تروریسم در منطقه، هر دو در کنف حمایت ویژه مدعیان مبارزه با تروریسم، یعنی اروپا و آمریکا، به حیات متعفن و خونبار خود ادامه می دهند و از اعجب امور این است که حامیان آنها در طول ۴۰ سال، قربانیان تروریسم در کشور ما را به عنوان قربانیان تروریسم قبول نکرده اند.

امروز اسرائیل در میدان تروریسم، فعّال ما یشاء است و بدتر از جنایت این عقده سرطانی، سخن سردمداران اروپایی و آمریکائی است که برای اسرائیل حق ویژه قائل اند و می گویند فقط رژیم صهیونستی برای دفاع از خود، حق هرگونه اقدام را دارد؛ یعنی تمام ترورهای این رژیم، قانونی است!

دشمن ناپاک بداند؛

اولا، ترور عالِم هسته ای ممکن است، اما علم هسته ای که با مجاهدت عظیم جوانان و اساتید و نخبه های علمی به دست آمده، به هیچ وجه قابل ترور نیست و بحمدالله روز به روز در حال اعتلاء و ازدهار است و ایران اسلامی مشحون از شاگردان زبده و نخبه شهداء هسته ای است یقین داریم که سخن رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلم) در حال تحقق است که اگر علم در ثریا هم باشد، ایرانیان به آن دست خواهند یافت.

ثانیا، دشمن غدّار و خیال باف بداند که مسئولین ما در عین اینکه مصمّم به انتقام قطعی و حتمی هستند اما هیچ وقت در عرصه انتقام به دام آنان نخواهند افتاد و با حزم، دوراندیشی، نگاه جامع و لحاظ منافع ملی، سر بزنگاه در مصاف غیرتمندانه و شجاعانه و نه ناجوانمردانه آنها را برای همیشه از این گونه جنایات شنیع که نشان از عجز، ذلت، خواری و ترس است پشیمان خواهند ساخت.

سید حسن عاملی

۷ آذرماه ۱۳۹۹

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha