پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کلاله

حوزه/ فعال فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله گفت: مطالعه تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی به خوبی نقش مهم جوانان را در پیشرفت روزافزون ایران در عرصه های مختلف به ویژه علمی نمایان کرده است؛ در چهل سال گذشته، در هر عرصه ای که جوانان متعهد و انقلابی ورود پیدا کردند، به خوبی خوش درخشیدند و امروز هم با ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم، نقش جوانان متعهد بیش از پیش مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، خانم آبام در نشست مجازی در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کلاله بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با مخاطب قرار دادن جوانان و بیان پیشینه وقوع انقلاب و دشواری های آن، دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران را برشمردند.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب نسل جوان به عنوان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، در حقیقت انتخاب یک انرژی جدید برای انقلاب اسلامی بوده و مأموریتی برای جوانان نسل امروز است که وظیفه خطیر پیشبرد گام بزرگ دوم انقلاب را به عهده دارند تا محصول تلاش چهل ساله نسل گذشته را گسترش دهند.

فعال فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله افزود: راهی که نسل گذشته تاکنون طی کرده اند، فقط قسمتی از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی بوده است و دنباله این مسیر که به دشواری گذشته نیست، باید با همت، هوشیاری، سرعت عمل و ابتکار جوانان طی شود.

خانم آبام تأکید کرد: مطالعه تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی به خوبی نقش مهم جوانان را در پیشرفت روزافزون ایران در عرصه های مختلف به ویژه علمی نمایان کرده است؛ در چهل سال گذشته، در هر عرصه ای که جوانان متعهد و انقلابی ورود پیدا کردند، به خوبی خوش درخشیدند و امروز هم با ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم، نقش جوانان متعهد بیش از پیش مورد توجه است.

وی تحقق انقلاب اسلامی ایران را برخاسته از اصل بنیادین ولایت فقیه و هدیه ای الهی دانست و افزود: اینک که در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم؛ انقلابی که با تجربه چهل سال شکوه و اقتدار، خود را در جهان معاصر به عنوان «انقلاب ماندگار» به اثبات رسانده است، انقلابی که با همه انقلاب های شناخته شده رایج تفاوت جوهری داشته و برخاسته از اسلام جامع و ناب محمدی است؛ از این رو، بار مسؤلیت را بر دوش دوستداران بسی سنگین تر می کند.

مبلغ حوزه افزود: بر هر کس در هر موقعیت و منزلتی واجب و ضروری است که فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی که به خصوص نسبت به جوانان تأکید ورزیدند و شکی نیست که تعمق در محتوای بیانیه مذکور، هدایتگر ما در مسیر کشف ضرورت های پیش رو و ساز و کارهای دفاع آگاهانه و مقتدرانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود، مورد توجه قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha