پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فاضل آباد

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: تقویت مطالبه گری و عدالتخواهی نیازمند شبکه سازی و سازماندهی منسجم است، زیرا مطالبه گری خودجوش، نه تنها نتیجه بخش نیست بلکه نتیجه ای معکوس به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آقای شورورزی، در نشست مجازی روشنگری که از سوی مدرسه علمیه و پایگاه بسیج طلاب خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد با موضوع "بسیجی مطالبه گر و عدالتخواه" برگزار شد، بیان کرد: مطالبه گری فقط دیدن نقص ها نیست، بلکه ارائه راه حل است.

وی، نماد یک بسیجی را عدالتخواهی و مطالبه گری دانست، زیرا عدالتخواهی و مطالبه گری با اهمیت ویژه ای که دارد، راه اصلاح حکمرانی است.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: برای تقویت مطالبه گری و عدالتخواهی نیازمند شبکه سازی و سازماندهی منسجم هستیم، زیرا مطالبه گری خودجوش، نه تنها نتیجه بخش نیست، بلکه نتیجه ای معکوس به همراه دارد.

شورورزی، لازمه موفقیت یک بسیجی مطالبه گر و عدالتخواه را ارتقاء سواد رسانه ای جهت بصیرت و هوشیاری در مقابله با شبهه افکنی های دشمنان معرفی کرد.

وی، ارتباط گیری و تبادل افکار، را یکی دیگر از راه های تقویت عدالتخواهی دانست و افزود: برای حل مشکلاتی مانند احتکار و گرانی، طلاق و ...، بسیجیان مطالبه گر با همفکری و کشف راه های سازنده، به صورت منطقه ای وارد میدان شوند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در پاسخ به برخی از افراد که وقتی با تعبیر عدالتخواهی مواجه می شوند، می گویند ما ظلم نکرده ایم، باید گفت: کوتاهی و سستی در کارها و عدم پیشرفت و حرکت رو به جلو، خود نوعی فساد و ظلم است که نیاز به مطالبه گری و عدالتخواهی دارد.

شورورزی در پایان با بیان این نکته که بسیاری از مشکلات کشور از فساد نیست، بلکه به دلیل عدم نصیحت پذیری و تخصص مسئولین است، با استناد به سخن شهید چمران تاکید کرد: اگر فردی مسئولیت کاری را بر عهده بگیرد و تخصص آن کار را نداشته باشد، خیانت کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha