پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام دیرباز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: بار دیگر جنایتکاران وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، استاد مجاهد، شهید دکتر محسن فخری زاده را مظلومانه آماج گلوله های شیطانی خود قراردادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و ریاست دانشگاه قم در پی شهادت دانشمند برجسته دفاعی و هسته‌ ای دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرّحیم

رهبر معظم انقلاب: «شهادت دانشمندان برجسته در راه آرمانهای بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزشهای معنوی دست یافتند.»

بار دیگر جنایتکاران وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، استاد مجاهد، شهید دکتر محسن فخری زاده را مظلومانه آماج گلوله های شیطانی خود قراردادند.

وی یکی از چهره‌های برجسته فناوری های سطح بالا و دانش هسته ای در کشور بود که خدمات بسیار ارزنده ای را از دوران دفاع مقدس تاکنون به میهن اسلامی تقدیم کرد.

اینجانب، شهادت این مجاهد سنگر دانش و مدیر خدمتگزار نظام اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، جامعه علمی، همرزمان و به خانواده‌ی ارجمند ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از دستگاه های مسئول مجدانه می خواهم عناصر دخیل در این جنایت را به سزای عمل ننگین خود رسانده و انتقام سختی از سردمداران آمریکایی و صهیونیستی گرفته شود.

دیرباز

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha