شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود در واکنش به ترور دکتر فخری زاده ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی نوشت: «انتقام سخت واقعی‌مان دیر شد، دشمن قدّار، حریص گشت و طمع کرد».

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد قمی در صفحه شخصی اینستاگرام خود با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده نوشت: باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو برده‌اند، بیرون آورند آن‌ها که با این دنائت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسرائیل غاصب، باز سخن از مذاکره از جنس «بده و نستان» می‌زنند!

حجت بر که تمام نیست!؟ همه می‌دانند ما ضعیف نیستیم؛ اما تجربه تلخ کوتاه آمدن جلوی دشمن، وقاحت او را از حد گذرانده و گرفتاری مستضعفین را شدیدتر کرده.

خاک‌برسری که ترجیح می‌دهد پدرکشتگی و خباثت کینه‌توزانه دشمنان قسم‌خورده و خون‌ریز این ملت مظلوم و قهرمان را به روی خودش نیاورد!

جنگ است، جنگ! وقتی حاج قاسم‌مان را زدند و خلاف نظر رهبرمان، انتقام سخت واقعی‌مان دیر شد، دشمن قدّار، حریص گشت و طمع کرد.

جنگ است با همه معانی و ملزوماتش! در هر نبردی عوامل چندی، از طراحی نقشه موثر تا آرایش متناسب جنگی، مهم‌اند اما مهم‌ترین عامل به‌حکم نهج‌البلاغه علی (ع)، اراده ایستادگی است. باید ایستاد و با عمل، همگان را دعوت کرد به ایستادن.

این مردم که به قول امامشان، تا آخر ایستاده‌اند و مرور می‌کنند صدای غیرت ما مسئولین را. وای به حال واداده‌ها در همه جناح‌ها.!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha