جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ ۹ تن از ائمه جمعه آذربایجان غربی با صدور پیامی جداگانه، شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، ۹ تن از ائمه جمعه آذربایجان غربی در پی شهادت شهید محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کردند.

حجت الاسلام محمد خان‌بابایی امام جمعه بخش نازلو و نوشین:

 بسم الله القاصم الجبارین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری زاده که در اقدامی تروریستی به لقاء الله شتافت ،  مردم بصیر و همیشه آگاه  ایران‌اسلامی را داغدار کرد.

عمل ناجوانمردانه و بزدلانه ایادی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و جریان نفوذ که منجر به ترور یکی از مخلص ترین دانشمندان دانش دفاعی و هسته ای کشورمان در عصرگاه جمعه گردید موجب تاثر عمیق ملت ایران شد.

باز جمعه ای دیگر و فراق حاج قاسمی دیگر چشمان منتظران ظهور را نمناک و دلهای منتظر را غمناک تر ساخت.

این شهادت ها ملت ما را بیدارتر، مقاومتر و منتقم تر خواهد ساخت

مقتدای امت اسلام قطعا انتقام سختی را که در سوگ سردار دلها نوید دادند با شهادت عمار دیگری که تقدیم کردند با تدبیر حکیمانه شان بزودی (ان شاء الله ) محقق خواهند ساخت و دل های غمگین امت اسلامی را التیام خواهند بخشید.

امام و مقتدای ما فرمود: بکشید ما را ملت ما زنده تر می شود و بیدارتر می گردد.

حتما خون دانشمندان هسته ای و دفاعی و سردار سلیمانی ها و شهدای امنیت و سلامت و ۱۷۰۰۰ شهید ترور ملت ما را بیدارتر می کند و نهال انقلاب را بارورتر خواهد ساخت و دشمنان و سازشکاران را مفتضح تر خواهد ساخت.

پیام شهادت مظلومانه شهید سرافراز حاج محسن فخری زاده برای ملت ما مقاومت و پیشرفت و ایستادگی بر سر آرمانهای انقلاب و سرافرازی کشورمان در تمام عرصه هاست که مسئولین باید دشمنان این نظام را خوب بشناسند و برخورد متناسب را داشته باشند و بدانند که دیپلماسی لبخند و مذاکره در مقابل دشمنان قسم خورده نظام اسلامی جواب نمی دهد و تنها ترین راه سرافرازی، اطاعت محض از رهبر حکیم انقلاب و حرکت در ریل انقلاب و خدمت خالصانه به ملت مقاوم کشورمان است.

این جانب شهادت مظلومانه شهید حاج محسن فخری زاده را به محضرامام زمان علیه السلام و مقام معظم رهبری و خانواده مکرم ایشان و خانواده های معظم شهداء و تمام ملت ایران بالاخص مردم فهیم و ولایتمدار بخش نازلو و نوشین شهر تبریک و تسلیت عرض مینمایم و امیدوارم به زودی انتقام سخت قلوب ملت ایران اسلامی را التیام بخشد(ان شاء الله).

حجت الاسلام محدرضا جباری امام جمعه شهرستان شوط:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

امروز که استکبار جهانی کمر به نابودی ذخایر علمی ایران اسلامی بسته است و با عوامل و مزدوران کوردل و تروریست‌های جنایتکار یکی دیگر از دانشمندان برجسته جهان هسته ای را که نشان حریت و فرزانگی این مرز و بوم بود، مورد هدف قرار داده و ناجوانمردانه به شهادت رساند بار  دیگر نشان داد که نه تنها مذاکره بلکه صحبت در هر موردی با این جنایتکاران معنایی جز خفت و ظلمت نخواهد داشت.

خونخواران عالم بدانند که جوانان ما در دفاع از حریم حرم، محسن حججی و در دفاع از کیان علمی محسن فخری زاده، هر کدام محسن هستند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این عمل نابخردانه که حتما انتقام آن را خواهیم گرفت، شهادت این عزیز والامقام را محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی، امت مقاوم ایران اسلامی و خانواده گرامی این شهید سرفراز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را به روح آن مرحوم خواستارم.

حجت الاسلام وحید طالبی امام جمعه پلدشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران در سالیان گذشته بزرگترین قربانی تروریسم در جهان بوده و هرگونه اقدام تروریستی در سرتاسر جهان، علیه هرکس صرف نظر از اینکه شهروند عادی، نظامی و یا دانشمند هسته‌ای باشد، محکوم است.

رژیم غاصب اسرائیل و برخی کشورهای غربی سال‌هاست از حربه ترور به‌عنوان یک وسیله برای پیشبرد اهداف و منافع خود استفاده می‌کنند و در عین حال تلاش دارند این تروریسم دولتی را به‌عنوان ابزاری مشروع و مقبول جلوه دهند.

ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌ها، نشانه‌ای از اوج ناتوانی دشمنان در برابر عزم ملت‌هایی همچون ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است و ترور توسط هرکس که باشد، از نظر انسانی، حقوقی و باورهای دینی غیرقابل قبول و محکوم است.

این ترور از تبعات سنگین اعتماد به غرب و ارائه اطلاعات دانشمندان کشور در مجامع بین المللی است اما ملت جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نمی آید.

استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونستی بدانند که این ترور ها بدون جواب نمی ماند و منتظر انتقام سخت خون این شهید هسته ای و موشکی باشند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه سلماس:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ

بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویایی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشورمان آغشته کردند به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.

اما دشمنان نمی دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب و انقلابی بی شمار به ثمر خواهد نشست.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آقای محسن فخری‌زاده به مقام معظم رهبری، مردم قهرمان کشورمان و خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز و صبر برای بازماندگان ایشان به خصوص همسر مکرمۀ و فرزندان آن شهید سرافراز مسئلت می نمایم.

حجت الاسلام سید رضی شکوری، امام جمعه خوی:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا الله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تروریستی علیه دانشمند برجسته کشور شهید دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی و ملت رشید و مقاوم ایران تسلیت می گویم

دشمنان کینه توز و کوردل اعم از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و سایر پیروان جنایتکارشان بار دیگر خباثت خود را به نمایش گذاشتند قطعاً فرزندان شجاع ایران اسلامی انتقام این شهید بزرگوار را خواهند گرفت انشاالله.

حجت الاسلام محمود ابراهیمی، امام جمعه نقده:

انا لله و انا الیه راجعون

بای ذنب قُتلت

این مصیبت بزرگ، شهادت دانشمند هسته‌ای فخری زاده را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده محترمشان و همسنگران متعهدش و امت دانش پرور ایران تسلیت عرض می کنم و امیدوارم به زودی انتقام این جنایت گرفته شود.

این مقام با عظمت "بل احیاء عند ربهم یرزقون" را به روح پاک این شهید عزیز تبریک عرض می کنم و از روح شاهد آن دانشمند فرهیخته استمداد می کنیم، عنایت کند تا راهش با صلابت ادامه یابد و ماهم سرود "من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا " سر بدهیم

ان شاءالله


حجت الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب:

انا لله و انا الیه راجعون

دشمنان از ضعف و ترس خود دست به ترور سردار سلیمانی ها و دانشمندان ما می زنند و این ترورها نشان دهنده حقانیت، اقتدار و قدرت نظام و انقلاب اسلامی است که دشمنان را به ترس انداخته است.

۱۷ هزار ترور نشان دهنده ذات کثیف و اندیشه خصمانه دشمنان است و آن ها فکر می کنند که با این ترورها می توانند به اهداف خود دست یابند ولی این را بدانند همانطور که در ۴۲ سال گذشته در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام مانده اند، باز هم به خواسته های شیطانی خود دست پیدا نخواهند کرد.

همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند؛ این انقلاب همچنان پابرجاست و این دشمنان انقلاب اسلامی هستند که یکی پس از دیگری از بین می روند.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی، امام جمعه ماکو:

بسمه تعالی

بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویارویی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیده اند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشورمان آغشته کردند به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی شوند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع دشمنان، شهادت «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر مقام معظم انقلاب (مدظله العالی)، جامعه دانشمندان هسته ای و وزارت دفاع، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل برای بازماندگان را از محضر خداوند منان خواستارم.

حجت الاسلام حیدر عباسی، امام جمعه قوشچی:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاد هسته ای کشور شهادتت مبارک

شاگردانت در دوره مقاومت با افتخار شربت شهادت نوشیدند و تو با مظلومیت تمام در دوره باج دهی برجام پرستان و در دوره توطئه کرونا که دست پلید شاگردان فائوچی در حال کشتار هستند و تو با کشف واکسن ایرانی در یک قدمی مضمحل کردنشان بودی.

دشمن ثابت کرد که خواهد کشت چه با مقاومت و چه با تسلیم، 

خون تو بعد از سردار دلها دوباره قلب‌ها را داغدار و متوجه ولایت کرده است.

دعا کن با یارانت و شاگردانت که از فتنه عمروعاص ها، سالم بمانیم و گول محاسن بلند اشعری های عاشق مذاکره را نخوریم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha