شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید محسن فخری زاده

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهادت شهید فخری زاده در این برهه از زمان حجت را بر کسانی که هنوز چشم به تغییر ریاست جمهور نظام کدخدا دوخته اند و وقیحانه سخن از مذاکره می زنند، تمام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین صفد پناهی، مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید فخری زاده، آورده است: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا».

دانشمند متخصص و متعهد شهید محسن فخری زاده که عمر با برکتش را در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کرد و در عرصه های مختلف عریکه را بر دشمنان قسم خورده تنگ کرد و زمینه را برای پیشرفت نظام اسلامی فراهم نمود چنان کینه و بغضی در دل دشمنان قسم خورده ایجاد کرد که راهی جز حذف فیزیکی او فراروی خود نیافتند.

این حذف فیزیکی همان شهادتی است که نهایتا به جاودانگی این مرد بزرگ انجامید و ضمن حضور «عند ربهم» به جمع آسمانی هایی راه یافت که به فوز عظیم رسیده اند.

شهادت مایه افتخار او و هر مسلمانی است ولی از دست دادن چنین دانشمندانی برای یک ملت می تواند خسارتی جبران ناپذیر در پی داشته باشد لذا بر نیروهای عزیز نظامی و امنیتی ما فرض است که از چنین صحنه هایی درس بیاموزند و حفاظت از این دانشمندان افتخارآفرین را جدی تر بگیرند.

شهادت این بزرگمرد گمنام را محضر رهبر فرزانه انقلاب و امت انقلابی و شهیدپرور ایران تبریک وتسلیت عرض می کنم.این شهادت در این برهه از زمان حجت را بر کسانی که هنوز هم مثل هفت و اندی سال گذشته چشم بر تغییر ریاست جمهور نظام کدخدا دوخته اند و هنوز وقیحانه سخن از مذاکره می زنند تمام کرد.

به آنها فهماند بجای چشم امید به جوبایدن دست روی زانوی خویش بگذارند و از فرصت اندک باقیمانده برای خدمت به ملت روی توان داخلی ایران اسلامی سرمایه گذاری می کنند.

در پایان از نیروهای نظامی و امنیتی عزیز کشورمان و انقلابیون آزاده در سراسر جهان تقاضا داریم که بزودی انتقام خونش را از امریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب بگیرند و چنان درس عبرتی به امران و عاملان این جنایت بدهند که هرگز به ادامه چنین جنایتی فکر نکنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha