جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صفدر پناهی - مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/مدیر حوزه‌ علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی مشکلات و به خصوص کمبود اعتبارات حوزه‌های استان اشاره کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی در حاشیه بازدید نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مدیریت حوزه‌ علمیه استان با اشاره به تدوین برنامه‌هایی برای رونق هر چه بیشتر حوزه‌ها استان، اظهار کرد: شیوع کرونا از یک سو و ابتلای بنده از سوی دیگر موجب ایجاد وقفه در برنامه‌ها شد. همچنین چند نفر از کادر حوزه نیز دچار این بیماری شدند، در حالی که بنا داشتیم کارهایی که در طول ۴ تا ۵ سال انجام نشده بود در مدت بسیار کوتاهی انجام داده و کمبودهای گذشته را جبران کنیم.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اولین اقدامی که در بدو تصدی مسئولیت حوزه استان انجام شد اعتمادسازی میان مدیریت و کادر بود و فضایی ایجاد کردیم که هیچ تفاوتی میان مدیر و کادر احساس نشود.

وی، پاسخگویی و نظم در امور را از دیگر اولویت های مدیریت حوزه علمیه استان اعلام کرد و گفت: در بحث ساخت و سازها و بودجه و اعتبارات فوق‌العاده عقب هستیم. کل بودجه و اعتبارات مصوب حوزه اکنون ۲ میلیارد تومان است! البته معلوم نیست که از همین مقدار اندک چه میزان تخصیص خواهد یافت.

مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از گزارش خود به نماینده ولی‌فقیه در استان، گفت: با پیگیری‌ها انجام شده و طی نشستی که با مسئولان برنامه و بودجه استان داشتیم قرار بر این شد که برای تجهیز مدرسه علمیه دهدشت کمک کنند تا در دهه فجر شاهد این اتفاق خوب باشیم.

پناهی به مشکلات حوزه گچساران هم اشاره کرد و گفت: در گذشته، تجهیز حوزه علمیه گچساران با ۷۰۰ میلیون تومان به سرانجام می‌رسید، اما در حال حاضر چیزی نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان لازم است تا آن را تجهیز کنیم.

وی، به برگزار شدن مناقصه مدرسه سفیران اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات به عزل و نصب‌های گذشته برمی‌گشت که آن‌ها را اصلاح کردیم و ۲ مورد به کار بازگشته‌اند. اصرار به بازگشت نیروهای توانمند و پای کار داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha