پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سرکشی نماینده ولی فقیه در سپاه فتح از خانواده شهدای طلبه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای طلاب در کهگیلویه و چرام دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک، با حضور در شهرستان کهگیلویه، با برخی از خانواده های شهدای طلبه کهگیلویه و چرام دیدار کرد.

در این دیدارها که با همراهی حجت الاسلام علیزاده، مسئول بیسج طلاب و روحانیون استان برگزار شد، حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، با بیان اینکه خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند، اظهار کرد: در همه حال مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم .

وی در ادامه افزود: در اقدامی بزدلانه و از روی درماندگی یکی از چهره های شاخص علمی کشور که پایه گذار پدافند هسته ای بود را ترور و به شهادت رساندند. به طور یقین چنین اقداماتی نه تنها خدشه‌ای در عزم و اراده دیگر دانشمندان هسته ای کشور و ملت غیور ایران اسلامی وارد نخواهد کرد، بلکه موجب همدلی بیشتر شاگردان آن شهید والا مقام  و دلسوزان نظام اسلامی می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدنند، تصریح کرد: روحانیت در همه عرصه ها حضور با بصیرت داشته است و امروز نیز به وظیفه بصیرت افزایی خود با همه توان عمل می کنند.

وی به این روزهای سخت کرونایی اشاره کرد و گفت: باید در این روزها همه در کنار مدافعان سلامت برای مقابله با این ویروس منهوس باشیم و این رشادت ها و از خود گذشتگی ها را به نسل جوان انتقال و یاد آوری کنیم که در آن روزهای سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش ها از خود گذشتند و این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت ها است.

حجت الاسلام علیزاده، مسئول بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه طلاب و روحانیون در همه عرصه‌ها در کنار مردم بوده و هستند، افزود: تکریم و تعظیم خانواده های شهدا بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha