جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و دانشجویان درپی ترور شهیدفخری زاده در جلوی استانداری خراسان جنوبی

حوزه/نماینده ادوار مجلس گفت: عده‌ای در کشور تنها به مدیر بودن فکر می‌کنند و به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج ، در ادامه محکوم کردن جنایت تروریست ها و شهادت دانشمند هسته ای، تجمع مجازی محکومیت ترور خبیثانه دانشمند هسته ای و معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، شهید «فخری زاده» به همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

هدایتخواه، دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این ترور، گفت: قشر دانشجو در ایران اسلامی باید منطق امیرالمؤمنین(ع) را در پیش گیرند و متوجه دوست دشمن ما، و دشمن دوست خود باشند.

وی در ادامه با نقد نسبت به افراد سودجو اظهار کرد: چنین افرادی  برایشان هیچ چیز مهم نیست به جز قدرت، بهای ماندن در قدرت به باد دادن منافع ملی و باید این موارد را برای مردم شفاف‌سازی کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجالس هفتم و هشتم گفت: کسانی که روحیه‌ دنیا طلبانه و قدرت طلبانه دارند و برای چند روز بیشتر ماندن در قدرت تن به هر ذلت و خباثتی می‌دهند و در مقابل دشمنی که وقیحانه به میدان آمده است و سرمایه های ملی را تهدید می‌کند کرنش نشان می‌دهند افراد خائن هستند که باید آنها را رسوا و به مردم معرفی کرد.

هدایتخواه با تذکر نسبت به شناخت دشمن به عنوان وظیفه دانشجویان، اضافه کرد: وظیفه اساسی، ادامه راه علمی ایشان است که موجب می شود به هدف خود که تحقیر و تضعیف کشور است، دست نیابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha