سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی

حوزه/ مؤسس و رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنا شهرستان قائمشهر در پی شهادت دکتر فخری‌زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، مؤسس و رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنا شهرستان قائمشهر به مناسبت عمل جنایتکارانه دشمنان کوردل، در ترور و به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای، محسن فخری زاده  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

شهادت مظلومانه دانشمند ممتاز هسته ای مرحوم مغفور محسن فخری زاده را به آقا امام زمان و مقام معظم رهبری و دولت و ملت و خاندان شهید پرور این شخصیت برجسته تعزیت و تسلیت عرض می کنیم.

انقلاب ما نشأت گرفته از انقلاب حضرت محمد (ص) می باشد و مشکلاتی که پیامبر در صدر اسلام داشتند همان مشکلات برای مردم و انقلاب ما وجود داشته است.

دشمنان کوردل همانند صدر اسلام شروع به ترور شخصیت های برجسته کردند؛ همانند ترور و به شهادت رساندن شخصیتی بی همتا همانند امیرالمؤمنین و فکر کردند این نور خاموش می شود.

سعی کردند نور اسلام را نور پیامبر را با کشتن ایشان از میان بردارند اما به خواست خدا این نور جاودانه شد.

دشمنان این انقلاب هم سعی بر این داشته اند تا این نور انقلاب را خاموش کنند اما خواست خدا بر این امر محقق نشده است؛ خواستند این شهید بزرگوار را از میان جامعه بردارند اما کور خواندند؛ الحمدلله این شخصیت بزرگوار کار خودش را در حوزه‌های هسته ای و غیر آن به اتمام رساند و بعد ایشان را به شهادت رساندند. همانطور که شهید والامقام بهشتی ابتدا قانون اساسی را نوشتند بعد ایشان را ترور کردند و لذا حضرت امام در شهادت شخصیت والای بهشتی فرمودند «بکُشید ما را ملت ما بیدارتر می شود»

با این جنایت ها ملت ما تضمین و محفوظ خواهد شد.

به فرموده مقام معظم رهبری باید در نزدیک ترین زمان پاسخ این جنایت را به عاملان و آمران بدهند و همچنین شاگردان‌ این مکتب باید راه ایشان را تا رسیدن به قله کمال ادامه بدهند.

لذا ما هم ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه، خواستار و منتظر پاسخی دندان شکن به عاملان و آمران این امر جنایتکارانه خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha