جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدی طائب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طائب، مذاکره روی توان علمی و موشکی ایران را ناممکن بیان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود نه مذاکره مجدد و نه جنگ می شود، همچنان که قاعده حمله نیز این است که درصد موفقیت ۹۰ درصد باشد، در حالی که هیچ تحلیلگری در دنیا نمی گوید اگر آمریکا در منطقه با ایران درگیر شود پیروز میدان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، شامگاه دوشنبه در کنفرانس بر خط با موضوع تحلیل تحریف در بیانات رهبر انقلاب اسلامی که به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده برگزار شد با اشاره به این که شهید فخری زاده مصداق آیه "سَابِقُوا إِلَیٰ مَغْفِرَةٍ مِنْ رَبِّکُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا کَعَرْضِ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ أُعِدَّتْ لِلَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ ۚ ذَٰلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ" است، اظهار کرد: شهید فخری زاده در مسابقه جهاد در راه خدا پیروز شد.
مسئول قرارگاه راهبردی عمار با بیان معنای تحریف و ابعاد آن، تحریف را به معنای تغییر کلمه در یک جمله به گونه ای که مفهوم جمله را تغییر دهد عنوان کرد و گفت: تحریف به معنای جابه جا کردن است و گاهی کلمه قابل انطباق بر چند معنا می باشد، اما در عالم خارج معنای دیگری از آن انتقال می دهند.
وی افزود: به عنوان نمونه درباره ظهور حضرت عیسی(ع) علمای یهود وقتی به زمان ظهور می رسند کلماتی که درتورات آمده بود را به گونه ای تفسیر می کنند که بر عیسی ظاهر شده تطبیق نکند، لذا تحریف گاهی موارد به این شکل است که جای کلمه را تغییر می دهند تا آن معنایی که جمله می خواسته بدهد دیگر آن معنا را ندهد و گاهی دست به کلمه نمی زنند، بلکه کلمه را به گونه ای تفسیر می کنند که از آن معنایی که باید بدهد به جای دیگر منتقل شود.

طائب با تاکید بر تحریفات یهود علیه پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: متخصص هر دو نوع تحریف، جامعه یهود است و  یکی از خصایص ویژه این قوم می باشد، هم چنان که در سوره مائده آیه ۱۳ به دلیل نقض میثاق مورد لعن الهی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: بالاترین میثاقی که خداوند متعال از بنی اسراییل گرفته بود این بود که بعد از موسی و عیسی پیامبر آخرالزمان، نبی اکرم(ص) است و نام آن حضرت در تورات و انجیل مکتوب است و  وقتی ظاهر می شود باید به آن پیامبر ایمان آورید، چرا که تداوم خط دین در تاریخ در نهایت به پیامبر اکرم(ص) می رسد . 
مسئول قرارگاه راهبردی عمار تجلی نقض میثاق بنی اسراییل درباره پیامبر(ص) را در تحریف تورات دانست و گفت: علمای یهود، تورات را به گونه ای تفسیر می کنند که درون آن نامی از پیامبر اسلام و علی بن ابیطالب(ع) درنیاید و به این دلیل دنبال تحریف بودند که نمی خواستند سلطه یهود از بین برود و نیت انحرافی آنها شکست بخورد، چرا که این ادعا را دارند که دنیا برای آنها است.
وی خاطر نشان کرد: اگر پیامبر اسلام(ص) پیروز شود و کار در دست خاتم الاوصیا قرار گیرد، دیگر برای یهود چیزی قرار نمی ماند، لذا آمدند و در برابر پیامبر شروع به تحریف کردند و نسبت به پیامبری که می شناختند کافر شدند.

 طائب، دست پنهان یهود در اغلب ترورها در اسلام را نشأت یافته از همان روحیه سلطه جویانه این قوم عنوان کرد و ادامه داد: یهود هم اکنون نیز در تحریف بی نظیر است، هم چنان که فضای مجازی و رسانه های بین الملل و جریان اخبار در دست آنها می باشد و به گونه ای گردش اطلاعات و اخبار را در دنیا تحریف کرده اند که چهره سیاه از ایران در دنیا نشان داده شود.

مسئول قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به راهکار مبارزه با تحریف، عمل به دستور العمل و قاعده کلی قرآن کریم درباره تحریف را موثر دانست و افزود: قرآن یک دستور العمل داده که اگر به آن عمل کنیم هیچ گاه در وادی تحریف قرار نمی گیریم و آن آیه "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا" است، یعنی فردی که از دروغ گفتن ابا ندارد و به مسیر حق ایمان ندارد، اگر خبری آورد، قبول نکنید و ببنید با واقعیت انطباق دارد یا غیرمنطبق با واقعیت است. 

طائب در ادامه به مسئله انتقام سخت در خصوص شهادت دانشمند هسته ای اشاره کرد و گفت: در قضیه اباعبدالله الحسین(ع) مختار ظهور کرد و قاتلین را کشت و انتقام اگر به معنای کشتن ضربه زننده است، که گرفته شد، اما چرا می گوییم امام زمان(عج) انتقام گیرنده است. 

وی افزود: آن افرادی که مختار را انتقام گیرنده می دانند، کربلا  و دعوا را نشناختند، در حالی که در کربلا جبهه کفر با شکل نفاق در برابر جبهه ایمان قرار گرفت و کفر امام ایمان را شهید کرد واین امتداد یک  ظلمی بود که بعد از کربلا نیز ادامه پیدا کرد، لذا انتقام آن خون زمانی گرفته می شود که حق بتواند کفر را سرنگون کند و این به دست بقیة الله الاعظم(عج) انجام می شود. 
مسئول قرارگاه راهبردی عمار با بیان این قاعده کلی در انتقام گفت: انتقام زمانی گرفته می شود که حضور آمریکا در منطقه وجود نداشته باشد و این یک طراحی و برنامه برای انتقام سخت در منطقه می باشد که در حال انجام است و زدن پایگاه عین الاسد اعلان آن بود.
وی خاطر نشان کرد: در زدن شهید فخری زاده نیز اگر حضور علمی ما را زدند در واقع می خواهند آن توانمندی هایی که داریم را بگیرند، علاوه بر این که به طور معمول اسرائیلی ها وقتی تروری انجام می دهند از ترس انتقام، آمادگی خود را بیشتر می کنند، در حالی که در انتقام گیری باید اصل غافل گیری را در نظر گرفت.

 طائب، مذاکره روی توان علمی و موشکی ایران را ناممکن بیان کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمود نه مذاکره مجدد و نه جنگ می شود، همچنان که قاعده حمله نیز این است که درصد موفقیت ۹۰ درصد باشد، در حالی که هیچ تحلیلگری در دنیا نمی گوید اگر آمریکا در منطقه با ایران درگیر شود پیروز میدان خواهد بود.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha