چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدی طائب

حوزه/رئیس قرارگاه عمار در نشست مجازی بانوان طلبه یزدی گفت: امروز شیطان بزرگ برای مقابله با ایران از نفاق داخلی و تحریم‌های بین‌المللی استفاده می‌کند و این نفاق زمینه تأثیر تحریم خارجی و ترمزی برای جهش تولید و پیشرفت کشور محسوب می شود تا محتاج مذاکره شویم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب عصر امروز در نشست مجازی «نقش حوزه‌های علمیه در بصیرت افزایی» که به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد با حضور مجازی بانوان طلبه استان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمانی برای طاغوت و مزدوران جهانی خطرناک است که زمینه‌ای برای ظهور باشد. 

وی با اشاره به بخشی از جنایت‌های آمریکا در کشورهای مختلف، اذعان کرد: اگر کسی در جمهوری اسلامی به سمت آمریکا گرایش یابد و بخواهد به او منافعی برساند، یا این کشور مستکبر را نشناخته و یا مزدور و مأمور دشمن است.

طائب با تأکید بر اینکه اقدام برای تداوم و برای پیشرفت این انقلاب افضل الاعمال است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب شده تا «حق» در بالاترین مرتبه خود قرار گیرد و قدرت حق یعنی قدرتی که مردم محور و با اراده و کمک اعتقادی مردم پایه‌گذاری شده باشد. 

وی ادامه داد: وقتی به یک جامعه حمله می‌شود و امام و حق در خطر قرار می‌گیرد و یا زمانی که قرار است حق توسعه یابد، میزان حضور مردم و دفاع آنان نشان می‌دهد که در چه سطحی از اعتقاد هستند.

رئیس قرارگاه عمار به جنگ‌های پیامبر از جمله بدر، احد، احزاب و ... و میزان ولایت‌پذیری یاران پیغمبر اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی حق در بالاترین جایگاه خود قرار دارد و مظهر آن‌که مقام معظم رهبری هستند زیرا پرچم مقدمه سازی ظهور امام زمان(عج) را بعد از امام خمینی(ره) بالا بردند.

 طائب به مذاکره با آمریکا و اینکه عده‌ای می‌خواهند ایران در موضع ذلت باشد نه قدرت اشاره کرد و ادامه داد: در مذاکره، آمریکا می‌گوید چرا ایران صنعت هسته‌ای دارد و برخی هم در این مذاکره می‌گویند ما چیزی که خودمان می‌توانیم بسازیم را نمی‌سازیم و از آمریکا می‌خریم تا او به ما اجازه تعامل اقتصادی با دنیا را بدهد و در واقع ما برده اقتصادی باشیم. آیا چنین مذاکره‌ای به معنای قدرت است؟

وی با تأکید بر اینکه کار فرهنگی جواب می‌دهد و نباید به ظواهر توجه کرد، عنوان کرد: مردم ما امام محور و حق محور هستند، به میزانی که «حق» ظهور و قدرت پیدا کند احساس نابودی و هراس دشمن بیشتر و در نتیجه مقابله بیشتری با حق خواهد داشت، بنابراین آمریکا که ظهور حق را دیده است، تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار بسته است. 

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد، اضافه کرد: امروز این شیطان بزرگ برای مقابله با ایران از نفاق داخلی و تحریم‌های بین‌المللی استفاده می‌کند و این نفاق زمینه تأثیر تحریم خارجی است که ترمزی برای جهش تولید و پیشرفت کشور محسوب شده و ما را ضعیف می‌کند تا محتاج مذاکره شویم. 

حجت الاسلام طائب تأکید کرد: اگر نفاق داخلی را شکست دهیم، راه را بر تحریم‌های خارجی می‌بندیم، لذا خنثی‌سازی اثر تحریم و راه‌حل و شکست آن از بین بردن نفاق داخلی است.

وی یادآور شد: ملت ایران امروز باید مقاومت کند و بداند بعضی از سختی‌هایی که بر مردم تحمیل می‌شود به خاطر خائنین داخلی است که می‌خواهند فشار را بر مردم زیاد کنند تا به مذاکره با آمریکا تمایل نشان دهند.

رئیس قرارگاه عمار کشور خاطر نشان کرد: امروز ما وظیفه‌داریم که اطرافیان را نسبت به نفاق داخلی توجیه کنیم و بگوییم با مقاومت گام دوم انقلاب محقق خواهد شد و مقدمه‌ای برای ظهور حضرت است. 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha