پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 930633
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
شهید دکتر محسن فخری زاده

حوزه/ مبارزه‌ای مقدس. این مبارزه نه به‌ منزله یک بازی سیاسی یا یک اختلاف مقطعی؛ بلکه به‌مثابه یک سنت الهی تغییرناپذیری است که ریشه در تاریخ دارد.

خبرگزاری حوزه،/امت اسلام در غم شهادت سردار قاسم سلیمانی روزهای سختی را سپری کرد. وعده انتقام سخت و اقدام غیور مردان سپاه اسلام در شکستن هیمنه ی استکبار جهانی اندکی شعله آتش خشم ملت را فرونشاند.

 اما این همه‌ای آنچه از انتقام سخت انتظار می‌رفت، نبود.  هفتم آذر اما جراحتی دیگر بر قلب ملت نشست. ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و معاون تحقیقات و نوآوری وزارت دفاع خبر دلخراشی بود که تلخی شهادت دانشمندان هسته‌ای در سال‌های ۸۸، ۸۹ و ۹۰  و نیز داغ سردار شهید سلیمانی را تازه و خشم مردم را طراوت دوباره بخشید.
این ترور ناجوانمردانه پیکار حق و باطل را وارد مرحله جدیدی کرد، پیکاری که در عصر ما به مبارزه محور مقاومت در مقابل جبهه استکبار عبری - عربی و آمریکایی موسوم شد.

مبارزه‌ای مقدس. این مبارزه نه به‌منزله یک بازی سیاسی یا یک اختلاف مقطعی؛ بلکه به‌مثابه یک سنت الهی تغییرناپذیری است که ریشه در تاریخ دارد. از بدر و احد و خیبر شروع شد، در عاشورا به اوج خویش رسید و به فتح خرمشهر و عملیات بدر و مرصاد پیوند خورد، و ادامه این راه از طریق محور مقاومت در سوریه و لبنان و فلسطین پیگیری شد و به فضل الهی حجت خدا تکمیل‌کننده آمال و آرزوهای همه مؤمنین خواهد بود.

 ازاین‌رو خشم مؤمنانه امت نه یک احساس هیجانی و مقطعی، بلکه اندیشمندانه و برآمده از مکتب سیدالشهدا (ع) است. جراحت شهادت فخری زاده و سلیمانی اگرچه التیام نمی‌گیرد و با اقدام به‌موقع مردان دفاع و امنیت تحت فرمان زعیم امت اندکی دل‌ها آرام می‌شود؛ اما این خشم مقدس باقی است و آرام واقعی را با استقرار حکومت صالحان زیر پرچم حضرت ولی‌عصر (ع) انتظار می‌کشد.

محمد صدرا مازنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha