جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صفدر پناهی - مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ حجت‌الاسلام و الملسین پناهی از برگزاری نماز جمعه در ۶ شهر دهدشت، بهمئی، چرام، قلعه رئیسی، دیشموک و لنده کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 حجت‌الاسلام و الملسین صفدر پناهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یاسوج، از برگزاری نماز جمعه در ۶ شهر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه این هفته در شهرهای دهدشت، بهمئی، چرام، قلعه رئیسی، دیشموک لنده فردا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته در دیگر شهرها استان شامل یاسوج، دوگنبدان، سی سخت، مارگون،  باشت و چیتاب به دلیل وضعیت قرمز این مناطق برگزار نمی شود.  

 پناهی عنوان کرد: مسئولان ستاد نماز جمعه تمامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد خود را متعهد به رعایت دقیق و کامل ضوابط  ابلاغی ستاد مقابله با کرونا  برای حفظ سلامت و جان مردم استان می ‌دانند.  

وی اظهار کرد: هرگونه تصمیم‌ گیری برای برگزار شدن یا نشدن آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد، در هفته های آینده با ستاد مقابله با کرونا استان است و ستاد نماز جمعه خود را ملزم به دستوالعمل‌های بهداشتی می‌داند و بر رعایت اصول مراقبتی اهتمام می‌ورزد ... 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha